Met 50 moet een aardige klap zijn geweest!! Zou je nek wel in de gaten blijven houden collega van me bij ons voor op het werk ook met zo een snelheidje 1 achterop. Kreeg ook pas na paar dagen last van ze nek. Succes ermee hoop dat allemaal mee valt!het zit me niet mee met de polo want er dacht een vrouw is ff lekker mijn achterkant met 50km/u te kussen. gvd. net twee maanden geleden ook al mijn kontje in elkaar. dus maar weer naar van mossel brengen.
#hetismenietgegunteenmooiepoloterijden [emoji35] [emoji35] [emoji35]
Geen slechte ontwikkeling in ieder geval.https://www.audi-mediacenter.com/en...rsport-strategy-formula-e-instead-of-wec-6980
Toch wel jammer, het einde van een tijdperk. Ik heb vaak midden in de nacht endurance racing gekeken en altijd wel fan van Audi geweest. Formula E is ook wel leuk en daar zitten ook wel veel bekende namen in uit de WEC en ex-F1 maar toch...
Sterkte met de afhandeling en hopelijk krijg je geen klachten.het zit me niet mee met de polo want er dacht een vrouw is ff lekker mijn achterkant met 50km/u te kussen. gvd. net twee maanden geleden ook al mijn kontje in elkaar. dus maar weer naar van mossel brengen.
#hetismenietgegunteenmooiepoloterijden [emoji35] [emoji35] [emoji35]
Grappig ...sticker! Alleen de L is scheef omdat hij aan de folie bleef hangen [emoji19]
Gr,
Glenn
ieder zo zijn ding he?Grappig ...
De meesten doen er moeite voor om de letters er af te krijgen, jij juist om ze er op te krijgen
Ach, als ze er met 130 langsrijden, zien ze er niets van.sticker! Alleen de L is scheef omdat hij aan de folie bleef hangen [emoji19]
Tja, zo kan je ook proberen van een Polo een UP te makenDenk een tikje gehad van de trein kijkmaar goed op de foto van de achterkant
Dan woon je ver genoeg van Bremen af!Deze uitvoering niet eerder gezien, de Polo Werder Edition ..
www.freenet.de/auto/neuheiten/vw-polo-die-werderedition_107294_4717844.html
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.