Hebben ze als drop feeter aangezien.
Volkswagen
VW Polo Cross 6R Bj: 2013
TSI 1.2 77kw - 105 pk
Hebben ze als drop feeter aangezien.
Vervelend, maar ik vind dit altijd minder erg dan mensen die hem gewoon jatten.Vandaag helaas gemerkt dat een kat of steenmarter mijn antenne als stok aanzag
idd, dat getuigt van weinig respect...Vervelend, maar ik vind dit altijd minder erg dan mensen die hem gewoon jatten.
Ligt eraan wat voor accu natuurlijk, maar ik zou die van de Galaxy Note 7's niet aanbevelenuiteindelijk ben ik aan het uitzoeken hoe ik een accu in de kofferbak krijg.
Duh, dan kan je je reservewiel onder de motorkap leggen, wat makkelijk is als je je wiel moet vervangen terwijl je de kofferbak vol hebt liggenwat ik mij nou afvraag,, waarom zou je je accu naar de kofferbak willen hebben?
Het heeft niet echt direct nut in mijn auto. Het wordt gedaan in de autos op het Polo platform om een grotere motoren te herbergen (1.4 TSI CAVE/CHTE, 2.0 TDI).wat ik mij nou afvraag,, waarom zou je je accu naar de kofferbak willen hebben?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.