Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Heb zelf, erg tevreden over, een Golf 6 stuur laten inbouwen. Knoppen aan beide kanten van het stuur. Links voor de radio (RNS315) en rechts voor de boordcomputer icm de GTI teller die ik er in heb zitten. Stuur was €250 incl. airbag en inbouwen was €75 (samen met de GTI teller). Werkt perfect, alleen je hebt een Golf stuur in een Polo.. voor mij geen probleem maar natuurlijk niet zoals het hoort ;)

VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: Peppergrey
Iemand onderdeel nummer hiervan ? Of goedkoop linkje
5b2e02279133a2ca03d9b20f696d294a.png

Polo 1.6 TDI Highline

Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Ik wil nog zoveel[emoji28][emoji28]

Sierstuk
Chippen
Verlagen
Rns510 look erin van (rudo rudo grigoryan) op facebook

Polo 1.6 TDI Highline

Chippen is zeker aan te raden :mrgreen:. Verlagen (ieder op ze eigen manier) maakt een auto ook zeker mooier. Zelf zou ik gaan voor gewoon een origineel systeem en dit zou ik je ook aanraden. Zeker al meerdere mensen gesproken over die immi dingen en die kochten achteraf toch maar een origineel.

• Leuk
Waarderingen: RobinInDaHood
Ik heb mijne van www.budgetnavi.nl , de versie zonder android en hij is goed aan te raden, niks geen problemen mee, snel en loopt nooit vast.

Die heb ik van de week even uitgeprobeerd in een golf van een vriend maar vind het helemaal niks ziet er naar mijn mening heel cheap uit[emoji849]

Polo 1.6 TDI Highline

Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91 en Robin vD
Die heb ik van de week even uitgeprobeerd in een golf van een vriend maar vind het helemaal niks ziet er naar mijn mening heel cheap uit[emoji849]

Polo 1.6 TDI Highline

Hmm noja had de rns310 erin zitten dus dit is wel een "grote" verandering maar hij valt me niet tegen. Alleen het nadeel is dat de navigatie niet 100% Nederlands is, maar goed die gebruik ik nauwelijks

VW  Polo 6R  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!