Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Je blijft bezig met een auto Stick Out Tongue als het ene project nog niet afgerond is zijn de volgende 2 alweer bedacht haha
Hahah en toch steeds zeggen ja dit is wel het laatste hoor en dan kom ik weer wat leuks tegen voor een mooie prijs en ja dan kan ik het niet laten... oops.:mrgreen:

ook wel bekend als 'het virus' ;)
Behoorlijk hardnekkig virus is het :innocent:
 
Ik zou het lekker laten doen, dan zit er in ieder geval knap op. ;)
Maar wat betreft de antenne, volgens mij moest je die vanuit de hemel los schroeven?

Ik wil het graag zelf proberen weet van mezelf datnik een perfectionist ben dus eindresultaat zal er wel netjes uit komen te zien en het hoeft niet in 1 keer goed te gaan wil me hier graag in verdiepen om misschien in de toekomst wat ermee te gaan doen :)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: RobinInDaHood
Tip: neem een hele goede krabber, een héél scherp mesje en een instelbare föhn. En natuurlijk de juiste folie. Stick Out Tongue
Ik zou proberen om het ietsjes onder dat rubber te krijgen.

Goed schoon-/vetvrij maken en daarna natmaken voordat je de folie erop legt.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Tip: neem een hele goede krabber, een héél scherp mesje en een instelbare föhn. En natuurlijk de juiste folie. Stick Out Tongue
Ik zou proberen om het ietsjes onder dat rubber te krijgen.

Goed schoon-/vetvrij maken en daarna natmaken voordat je de folie erop legt.

3m 1080 vinyl is besteld met een goede rakel föhn heb ik nog liggen bedankt voor de tip met het rubber zal het mee nemen ! Nat maken is geen optie met die folie je kunt het corrigeren en herplaatsen
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Nu is het genoeg geweest! :mad: Ben het kotsbeu maar dan ook echt kotsbeu hè! :mad: Ik help in het vervolg niemand meer! Ik heb het begrepen nu! Als je te goed bent word je altijd bescheten! Wat is het geval: gisteren toen het zo vreselijk koud was heb ik mijn sneeuwpop mee naar binnen genomen en heb hem kort bij verwarming gezet zodat hij zich wat kon opwarmen... alleen was hij opeens verdwenen, er kon nog geen bedankje vanaf! :mad:
Dat niet alleen, hij had ook nog in huis gepist pfffff! Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ben er zo klaar mee!!!!!!!!!! :confused:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vraagje omtrent led binnen verlichting mn vader heeft in zn passat van 2012 led binnen verlichting geplaatst nu blijven de ledjes heel zwakjes branden als hij op de stand staat van de deuren openen maar ik heb precies dezelfde ledjes bij mij in de polo deze doen het wel gewoon goed en gaan volledig uit


Polo 1.6 TDI Highline
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Heb in de koffer van m'n 9n3 ook ledverlichting gestoken, wanneer de koffer lang blijft open staan gaat het lampje ook heel zachtjes knipperen terwijl het gloeilampje vroeger gewoon uit ging. Ik vermoed dat het ledje ook blijft knipperen als de koffer toe is.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
3m 1080 vinyl is besteld met een goede rakel föhn heb ik nog liggen bedankt voor de tip met het rubber zal het mee nemen ! Nat maken is geen optie met die folie je kunt het corrigeren en herplaatsen
Inderdaad excuses, ik was even in verwarring met bestickeren. Met wrappen moet je het nooit natmaken. :oops:
1080 is wel goed manipuleerbaar waardoor je evt. plooien e.d. er goed uit moet kunnen krijgen. Ben benieuwd naar het resultaat enne wees voorzichtig met het mesje. Big Grin
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!