Wat ik tot nu toe weet, is dat de quadlock stekker iets anders is en dat je er een t6 bcm voor nodig heb. Zodat je in het kanaal van componenten bescherming kan komen. Maar ik ga me hier zeker nog meer in verdiepen.
Hahah en toch steeds zeggen ja dit is wel het laatste hoor en dan kom ik weer wat leuks tegen voor een mooie prijs en ja dan kan ik het niet laten... oops.Je blijft bezig met een auto als het ene project nog niet afgerond is zijn de volgende 2 alweer bedacht haha
Behoorlijk hardnekkig virus is hetook wel bekend als 'het virus'
Ik heb daar (helaas) een hele goede en effectieve remedie voor: mijn bankrekening.Behoorlijk hardnekkig virus is het
Ik zou het lekker laten doen, dan zit er in ieder geval knap op.
Maar wat betreft de antenne, volgens mij moest je die vanuit de hemel los schroeven?
Tip: neem een hele goede krabber, een héél scherp mesje en een instelbare föhn. En natuurlijk de juiste folie.
Ik zou proberen om het ietsjes onder dat rubber te krijgen.
Goed schoon-/vetvrij maken en daarna natmaken voordat je de folie erop legt.
Waarom je dak zelf doen als het maar €150 kost
Inderdaad excuses, ik was even in verwarring met bestickeren. Met wrappen moet je het nooit natmaken.3m 1080 vinyl is besteld met een goede rakel föhn heb ik nog liggen bedankt voor de tip met het rubber zal het mee nemen ! Nat maken is geen optie met die folie je kunt het corrigeren en herplaatsen
Je kan ze ook gewoon aan de achterkant aanduwen hoor, daar zit standaard al verwarmingHet zou fijn zijn als de nieuwere polo's met voorruitverwarming komen..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.