da's toch echt een duitse plaat achteropHet zal ook eens geen Rus zijn.......
Haha, zo kan ik nog wel een paar dingen noemen die ik aan mijn auto heb veranderd en ook totaal geen nut hebben.. maar wel vet zijn! Daar draait het allemaal toch een beetje om? Customizen, je eigen ding doen met je eigen auto.. Heerlijk toch?Op zich wel geinig maar inderdaad, het heeft totaal geen nut.
Nee, van zulke dingen begrijp ik persoonlijk helemaal niks zou ik nooit doen.Haha, zo kan ik nog wel een paar dingen noemen die ik aan mijn auto heb veranderd en ook totaal geen nut hebben.. maar wel vet zijn! Daar draait het allemaal toch een beetje om? Customizen, je eigen ding doen met je eigen auto.. Heerlijk toch?
Daar heb jij weer gelijk in, sorry aan de Rus....da's toch echt een duitse plaat achterop
De gene met een ap schroefset moet je deze overzetten van de oude schokdemper naar de schroefset??
]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.