Eindelijk weer eens een F1 wedstrijd zonder dat geblèr en gezeur van dat klein kind......FERRARI IS BACK. FORZA, GRANDE SEB!!!!
Ah de nieuwe huur auto van Ring Garage [emoji5]Afgelopen zondag voor het eerst, na 5 jaar bezoeken van de Nürburgring over de baan geweest
En hoe toepasselijk, met een polo ! Een 6C 1.2 TSI 105pk DSG met flippertjes.
Mochten jullie ook interesse hebben om te gaan, laat maar weten voor "tips and tricks" van de Ring
Ik heb dit ook, no matter what de velgen moeten overnieuw gespoten worden. Was een keer bij een bedrijf langs gegaan, €90 per velg. Heb het nog altijd niet gedaan want vind het toch wel veel geld voor dat beetje schade.
Ik heb dit ook, no matter what de velgen moeten overnieuw gespoten worden. Was een keer bij een bedrijf langs gegaan, €90 per velg. Heb het nog altijd niet gedaan want vind het toch wel veel geld voor dat beetje schade.
Je kunt het ook plastidippen maar dat zou ik persoonlijk niet doen.
Heb ook interesse. Misschien is dubbele afspraak interessant.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Als ze voor 90 euro per velg weer als nieuw zijn dan valt het nog mee toch? Of je moet op zoek gaan naar een set nieuwe velgen......maar daar komen ook weer extra kosten bij zoals balanceren.Ik heb dit ook, no matter what de velgen moeten overnieuw gespoten worden. Was een keer bij een bedrijf langs gegaan, €90 per velg. Heb het nog altijd niet gedaan want vind het toch wel veel geld voor dat beetje schade.
Je kunt het ook plastidippen maar dat zou ik persoonlijk niet doen.
Ja als de schade echt opvalt en ze lelijk zijn geworden, ok. Maar ik vind dat beetje schade bij mij niet echt storend ofso. Dan vind ik het wel duur.Als ze voor 90 euro per velg weer als nieuw zijn dan valt het nog mee toch? Of je moet op zoek gaan naar een set nieuwe velgen......
Ben benieuwd naar de prijzen!Dat zijn inderdaad best hoge kosten, maar ik had het eigenlijk niet anders verwacht. Best zuur dat ik op 3 velgen een klein beetje schade heb, maar 1 wat meer aangezien een oudere Duitse heer in een Yaris mij van het weekend niet veel ruimte gaf toen er een wegversmalling aankwam. Oftewel, hij zag niet dat zijn baan een beetje opschoof. Anyway, ik had de keuze tussen tegen hem of tegen de stoeprand aanrijden... Daar zit nu dus wel redelijk wat schade op. Helaas niet dezelfde velg als waar de coating afbladdert, want dan had ik alleen die laten repareren.
Ik heb bij wat schadebedrijven een indicatie van kosten gevraagd. Eens kijken waar ze mee terug komen.
geen ring garage meer voor mij ! Apex it isssssAh de nieuwe huur auto van Ring Garage [emoji5]
Nou, wat reacties gehad, en allemaal geven ze aan de hand van de foto's een prijs van 100 euro per velg. Dus die indicatie hier was goed.Ben benieuwd naar de prijzen!
Nou, wat reacties gehad, en allemaal geven ze aan de hand van de foto's een prijs van 100 euro per velg. Dus die indicatie hier was goed.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.