NickD
Bekend lid
Met mijn 1.2TDI heb ik op de teller 194km/h gehaald op een recht stukje weg. Best een aardige prestatie.
Ik gisteren 189, ging maar niet naar de 190, das om nog te proberen haha.

Volkswagen
Caddy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met mijn 1.2TDI heb ik op de teller 194km/h gehaald op een recht stukje weg. Best een aardige prestatie.
G12+Welke koelvloeistof heb ik nodig. G12 of G12+?
En hoeveel liter heb ik nodig als ik toch m'n waterpomp moet vervangen?
Zelf heb ik deze ook ingebouwd, zie profielfoto. Ik ben super tevreden. Inbouw is gemakkelijk, alles sluit mooi aan. Het is een plug and play systeem. Xenon kit is een extra optie die ik niet heb gedaan, ik heb witte (blauw) halogeen lampen erin. Lampen afgesteld bij de dealer voor een kleine 18 euro.Iemand ervaring met deze Golf MK7 look a like koplampen?
Heb het met name over de kwaliteit en inbouw.
Alvast bedankt.
Zelf heb ik deze ook ingebouwd, zie profielfoto. Ik ben super tevreden. Inbouw is gemakkelijk, alles sluit mooi aan. Het is een plug and play systeem. Xenon kit is een extra optie die ik niet heb gedaan, ik heb witte (blauw) halogeen lampen erin. Lampen afgesteld bij de dealer voor een kleine 18 euro.
Bij dezeBedankt voor je snelle reactie!
Heb je misschien een adres of website voor mij, van waar je de koplampen van hebt?
Je huidige velgen staan veel beter, maar je moet natuurlijk doen wat jezelf mooi vindt
en niets van mij aantrekken natuurlijk![]()
Setje velgen gaan passen maar weet het niet.
IMG_20170413_201505 by Ibifa Ho, on Flickr
IMG_20170413_201516 by Ibifa Ho, on Flickr
IMG_20170413_201623 by Ibifa Ho, on Flickr
Zo is hij nu
hfzhhuu by Ibifa Ho, on Flickr
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.