Ik heb ook me schakelaars vervangen, heb wel een 4 deurs en het enige wat niet paste met zo'n golf set is je raam vergrendelingknop, maar heb deze overgezet van de oude set
Ik heb ook me schakelaars vervangen, heb wel een 4 deurs en het enige wat niet paste met zo'n golf set is je raam vergrendelingknop, maar heb deze overgezet van de oude set
Was het maar zo'n feest en dan flink doortrappen.Vind het wel een aardige opgave, bcm stelen, lig je net onder je dashboard, land de eigenaar met zijn maat 45 in je kruis
Is dit nieuw dat ze ook BCM's stelen of is dit al langer gaande? En waarom nemen ze dit mee?
Is het niet zo dat ze misschien de Airbag computers bedoelen? (deze moeten bij airbags die zijn afgegaan ook altijd vervangen worden)
Vind het wel een aardige opgave, bcm stelen, lig je net onder je dashboard, land de eigenaar met zijn maat 45 in je kruis
Heb je de VCDS handleidingen voor de polo 6R al bekeken op dit forum? Op de website van gerritspeek (www.gerritspeek.nl) staan ook nog wat tweaks.Zijn er nog leuke aanpassingen met vcds te doen op een 1.2 bm uit 2012 ? Zo ja zou iemand dit voor mij kunnen realiseren?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.