Hahah zal ik vertellen dat dat vlak voor mij gebeurde? Dacht van wtf wie is dit hahah
Volkswagen
Polo6R
1.2 TDI Bluemotion
Ik weet niet of je het leuk lijkt maar je kan het ook zelf gaan doen.
Neem even een kijkje op de carclean forum. Hier heb je een hele mooie stappenplan met de producten en een uitleg (beter dan het filmpje).
Als je zelf aan de slag gaat dan weet je ook gelijk hoe je het moet onderhouden zodat je lak optimaal blijft.
Het is een dure hobby maar je kan gewoon lekker klein beginnen door bijvoorbeeld eerst op de juiste wijze te gaan wassen (met 2 emmers) en afdrogen (helemaal met een zwarte auto heel belangrijk). Daarna zou je kunnen proberen om te kleien, dat is echt heel simpel, en een leuke wax. Pas daarna zou ik de auto polijsten of laten polijsten. Want daarna kan je het ook lekker onderhouden en blijft je auto lekker lang glimmen. Dat betekent dus ook niet meer naar de wasstraat maar altijd met de hand wassen.
Ik ben ook ooit een keertje voor een paar tientjes begonnen maar ondertussen...
Ik reed even door Emst heen deze man verkoopt van die grappige 40 km brommobiel/ microcar
Bijna de nieuwprijs van een VW polo, als je erin rijdt rammelt en trilt echt alles, je heb het idee dat heel hard gaat maar eigenlijk niet vooruit te branden bent met de twee pitter diesel maar wel zuinig. 1+ plus punt maar.
Nu zijn er type types op de markt, zijn dat nou polo koplampen?? ( er kunnen dus ook led in)
En de achter lichten van een citroen c1 ..
Inderdaad schandalig duur maar als ik mij niet vergis worden ze met de hand gebouwd. En ze worden steeds luxer en luxer met airco, leder en parkeersensoren.Ik reed even door Emst heen deze man verkoopt van die grappige 40 km brommobiel/ microcar
Bijna de nieuwprijs van een VW polo, als je erin rijdt rammelt en trilt echt alles, je heb het idee dat heel hard gaat maar eigenlijk niet vooruit te branden bent met de twee pitter diesel maar wel zuinig. 1+ plus punt maar.
Nu zijn er type types op de markt, zijn dat nou polo koplampen?? ( er kunnen dus ook led in)
En de achter lichten van een citroen c1 ..
Haha, dat lijken inderdaad wel koplampen van de Polo 6R en achterlichten van de Citroën C1... Als nog blijf ik de prijzen van die karretjes een grote grap vinden, overprized
Is niet gunstig voor de BPM, alleen voor degene die hem invoert vanwege de lagere aanschafprijs (want schade). Die fixt hem in Nederland en voert hem daarna pas in, dus gewoon nomale BPM. Met schade invoeren gaan ze niet doen want dan wordt hij geregistreerd als ex-schadeauto en dat wil je niet op je kenteken hebbenEr zijn bedrijven die hier gespecialiseerd in zijn. Even info opvragen. Hoe meer je zelf doet des te goedkoper het is. Even
een duppie in de google machine gooien
Die van mij is ook geïmporteerd. Wel gekocht toen ie al ingevoerd was. Had lichte schade, schijnt extra interessant te zijn vanwege de BPM.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.