Probeer nog een keer aan de hendel trekken waarmee je de kap ontgrendelt.
Top heeft gewerkt dankje !Probeer nog een keer aan de hendel trekken waarmee je de kap ontgrendelt.
Zo behoud ie z'n waarde ( lage kilometerstand).. Nee dat is de dagtellerIk ben erachter dat bij 2.000 km de teller weer op 0 km springt. Is dit normaal? Het betreft een Polo TDI 1.2 uit 2011.
Heb deze een paar maanden in het kofferbak bij het reservewiel laten liggen met een doek eromheen (rechtop). Om onderweg bijv. vogelpoep snel te kunnen verwijderen. Kijk ik vandaag naar het reservewiel zie ik dat die fles helemaal leeg is, en hij was nog 3/4 vol [emoji23]
Kan zoiets verdampen? Er is geen scheurtje of iets in de fles..
Was ook niet goedkoop dat spul [emoji28]
Hij heeft daarvoor bijna een jaar in de garage gestaan, ik gebruikte hem maar heel af en toe. Ik zie geen gaatje in de onderkant en dop zit goed dicht. Heeft altijd rechtop gestaan, ook in de auto. Maar het zij zo, geen first world problemWaarschijnlijk lekt je spuitmond of er zit op de bodem een gaatje. Komt vaker voor bij de flessen van Gyeon.
Damn wat afschuwelijk haha
Ik ben erachter dat bij 2.000 km de teller weer op 0 km springt. Is dit normaal? Het betreft een Polo TDI 1.2 uit 2011.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.