Waar wil je die gaan plaatsen als ik vragen mag? Is het niet verstandig om een multistekker aan te schaffen?
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TDI
Waar wil je die gaan plaatsen als ik vragen mag? Is het niet verstandig om een multistekker aan te schaffen?
Wansmaak is ook een smaak.
Zag het voorbij komen op facebook !Morgen een meeting, weeze duitsland
Wordt het niet nog eens tijd voor een meeting? Omgeving Eindhoven - 's-Hertogenbosch daar ergens? Of in België zijn jullie natuurlijk ook allemaal welkom
Vroeger toen ik een corrado had ging ik regelmatig naar meetings de mac in veldhoven.[emoji16]Organiseer maar zou ik zeggen [emoji12]die regio zou voor mij ideaal zijn. Laatste meeting waar ik bij was dat was in Amersfoort. Toen was er een flinke opkomst, mede doordat @Durban kerstman en sinterklaas speelde denk ik [emoji23]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Iemand moet de kar trekken.Wordt het niet nog eens tijd voor een meeting? Omgeving Eindhoven - 's-Hertogenbosch daar ergens? Of in België zijn jullie natuurlijk ook allemaal welkom
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.