Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Jezus wat een verschil in geld.
Gewoon dik 250 euro , ik zie gemiddeld de gti tellertjes ect voor 400 a 500 euro langs komen .
150 euro is goed te doen ! Vind hem eigenlijk ook nog stiekem mooier !
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Tsja aan de ene kant snap ik het wel. Tellers inleren is wel iets wat een schaars aanbod heeft (hoeveel mensen ken je die 't kunnen?).

Ik heb er zelf een duur ding voor aangeschaft, een VVDI2.
Daarnaast moet je vaak nog iets aan de software aanpassen (benzine teller in een diesel bv).
Het is bij elkaar vaak ongeveer een uurtje werk om het allemaal werkend te krijgen.
Maar om er nou meteen 300 euro voor te vragen...
 
Tsja aan de ene kant snap ik het wel. Tellers inleren is wel iets wat een schaars aanbod heeft (hoeveel mensen ken je die 't kunnen?).

Ik heb er zelf een duur ding voor aangeschaft, een VVDI2.
Daarnaast moet je vaak nog iets aan de software aanpassen (benzine teller in een diesel bv).
Het is bij elkaar vaak ongeveer een uurtje werk om het allemaal werkend te krijgen.
Maar om er nou meteen 300 euro voor te vragen...

Kanonne..... da's zeker geen goedkoop ding!:eek: Maar blijkbaar is het 't wel waard
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!