Polo
R-line
1.6 TDi powerd by Durban
Haha ja ik ben weer veilig aangekomen. Helaas past de flens niet,@Cimus veilig aangekomen ??
Haha ajjj hoe is die daar in gekomen Elke dag in de zon laten bakken en hopen dat hij na een paar weken oplost in de lucht? Nee sorry ik heb geen idee. Ziet er niet uit alsof je er makkelijk bij kan komen.. Hopenlijk heeft iemand hier ervaring mee. Succes
Hoe krijg ik dit beest uit mijn achterlicht?
Probeer eens met een tie wrap door het gat van de lamp.
Bloemendaal?
Ja hier in het Het grote 'Gooi het eruit' topic! lukt het me ook, maar in m'n eigen topic (van waar ik de kleine screenshot heb), lukt het echt niet
Ahja zo, is dat een reactie op het gevalletje van enkele dagen geleden ?We hebben een soort van beveiliging tegen leden die soms hun eigen topic zo leeg maken als ze het forum leeg halen (met alle gevolgen voor incomplete informatie, handleidingen, fout oplossingen etc). Deze beveiliging treedt in werking na een x aantal uur na het maken van de post. Moderators mogen meer
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.