Het grote 'Gooi het eruit' topic!

2j3sacx.jpg


Snacks, iemand?
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Nog iemand last van dat ie z'n posts niet kan bewerken? Ligt het aan mij, maar ik kan m'n "bewerk"-knop nergens vinden bij m'n eigen posts
Waar is m'n bewerk knoppie.JPG

ik kan ze prima bewerken! gr iichel!
Ja hier in het Het grote 'Gooi het eruit' topic! lukt het me ook, maar in m'n eigen topic (van waar ik de kleine screenshot heb), lukt het echt niet
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
We hebben een soort van beveiliging tegen leden die soms hun eigen topic zo leeg maken als ze het forum leeg halen (met alle gevolgen voor incomplete informatie, handleidingen, fout oplossingen etc). Deze beveiliging treedt in werking na een x aantal uur na het maken van de post. Moderators mogen meer :)
Ahja zo, is dat een reactie op het gevalletje van enkele dagen geleden ?
Ben erachter gekomen dat er foute onderdeelnummers in m'n topic staan en deze wou ik graag aanpassen, want wil niet dat iemand de verkeerde onderdelen gaat bestellen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!