Yep, die smile nadat je kessy werkt... Priceless. Zal wel even duren voordat ik die eruit verdiend heb iig..Kanonne..... da's zeker geen goedkoop ding! Maar blijkbaar is het 't wel waard
Yep, die smile nadat je kessy werkt... Priceless. Zal wel even duren voordat ik die eruit verdiend heb iig..Kanonne..... da's zeker geen goedkoop ding! Maar blijkbaar is het 't wel waard
shit.. heftig man... logisch dat je het in de auto laat ipv zwembad, al met al, gelukkig is jullie niets gebeurt in Barca ! Daar kan geen gopro/macbook tegenop tochThanks jongens ja afhandelingen komen allemaal rond dat is wel zeker. genieten doe ik nu wel op de eindbestemming met vrienden die me fijn hebben opgevangen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ahhhh merkedes claaa, goeie smaak meneer
Haha, ik heb al andere gordels besteld
Volgens mij heb jij je nog niet voorgesteld........
Dat klopt, waar kan ik dat het beste doen en hoe? Zoek me rot naar een forum aan te maken ofzo maar nog geen succes.
Jah, lekker betrouwbaar die renaultjes.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.