Wat dacht je van de sandwitch??Wat heeft Vettel verkeerd gedaan?
De sandwich in Singapore is gewoon een race incident. Een enorm goede start van Kimi die net op de verkeerde plek op het verkeerde moment is, samen met Vettel die de binnenkant wil beschermen. Daar is geen karma aan. Vettel is gewoon een topsporter, en een enorm goeie ook, als je iedere topsporter die een keer zeurt (emotie toont) niet meer moet, dan kun je beter maar ophouden met F1 kijken.Wat dacht je van de sandwitch??
Moet hem al eeen tijdje niet meer .
Sinds het gezeur en het vingertje...
Ik kijk al ruim 25 jaar f1
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Vettel en.kimmi zijn daar niet gestraf omdat de fia geen ballen heeft . Ferrarie komt met veel weg...De sandwich in Singapore is gewoon een race incident. Een enorm goede start van Kimi die net op de verkeerde plek op het verkeerde moment is, samen met Vettel die de binnenkant wil beschermen. Daar is geen karma aan. Vettel is gewoon een topsporter, en een enorm goeie ook, als je iedere topsporter die een keer zeurt (emotie toont) niet meer moet, dan kun je beter maar ophouden met F1 kijken.
Vettel en.kimmi zijn daar niet gestraf omdat de fia geen ballen heeft . Ferrarie komt met veel weg...
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Je.mag ze wel aan mij geven leuk voor de kids achter in
Voor 4 gesigneerde matten is dat een koopie!!!Ik bied €100 voor de matten @iichel
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.