Je hebt geluk het word morgen mooi weer om te auto te wassen
Already clean again!Je hebt geluk het word morgen mooi weer om te auto te wassen
Als dit vogeltjes zijn dan hebben ze zeker last van spetterpoep.Zo te zien flink wat vogeltjes in de buurt
Had er ook last van in mijn Polo. Als ik mij goed herinner was het opgelost nadat ik de Bstijl heb losgehad en overal wat dynamat geplakt had en (zoals we hier zeggen) 'tettemoesj' of inhet mooi Nederlands, accoustisch schuim.Is er iemand hier die ook weleens last heeft (gehad) van een tikkend/klikkend geluid uit de B-stijl? Doet zich voornamelijk voor bij onregelmatigheden in het wegdek en begint inmiddels wel irritant te worden. Ik kan niet isoleren waar het vandaan komt.
Deurrubbers zijn al opnieuw behandeld en lijken het niet te zijn.
Is er iemand hier die ook weleens last heeft (gehad) van een tikkend/klikkend geluid uit de B-stijl? Doet zich voornamelijk voor bij onregelmatigheden in het wegdek en begint inmiddels wel irritant te worden. Ik kan niet isoleren waar het vandaan komt.
Deurrubbers zijn al opnieuw behandeld en lijken het niet te zijn.
Had er ook last van in mijn Polo. Als ik mij goed herinner was het opgelost nadat ik de Bstijl heb losgehad en overal wat dynamat geplakt had en (zoals we hier zeggen) 'tettemoesj' of inhet mooi Nederlands, accoustisch schuim.
Yup, heb er ook last van. Klinkt alsof het van de gordelspanner komt... Wou de B-stijl ook eens losmaken, maar bij een 3-deurs is dat iets lastiger dan een 5
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.