Zelfde gehad, 10 jaar monteur maar toch bij vw gedaan ivm garantie etc
okdoeihej mooie auto
maar een golf... dus... *doet ban
Garantie heb ik niet meer op mijn auto.Zelfde gehad, 10 jaar monteur maar toch bij vw gedaan ivm garantie etc
Veel plezier van de aankoop!Vanmiddag om half 3 de proefrit gemaakt, net rond 8 uur weer thuisgekomen.
Auto reed werkelijk fantastisch. APK hebben ze nog vernieuwd (is nu geldig tot 2019, lol!) en alle facturen/stempels aanwezig. Distrubutieketting/spanroller etc. februari dit jaar vervangen, dus allemaal dik in orde. Helaas wel meer cosmetische schade dan gedacht (vooral voorbumper en motorkap), die moeten eigenlijk gespoten worden, dus dat gaan we waarschijnlijk laten doen.
Anyways. We hebben de auto gekocht errrug blij mee, foto's/topic komen snel! Voor een kleine beeldvorming;
VW Mobiliteitsgarantie wordt hier waarschijnlijk bedoeld. Als je auto in onderhoud is bij de VW dealer ‘krijg’ je dit.Garantie heb ik niet meer op mijn auto.
Mij gaat het meer om de rest waarde bij eventueel verkoop.
Als bijvoorbeeld de laatste jaren geen onderhoud is ingevuld in het onderhoudsboekje door een garage dan daalt de waarde heel hard gok ik.
Kan je een dagje met mij mee draaien voor exposure
Ja ik snap helemaal wat je bedoelt. Maar niemand weet precies dan wel niet ongeveer hoeveel de waarde daaltIs altijd de afweging, hoe langer je onderhoud zelf doet hoe meer je bespaard. Als je het dus over langere tijd terugrekend vraag ik mij af of je die waardevermindering niet al hebt ingehaald als je snapt wat ik bedoel
Oh leg eens uit wat dat in houd dat hoor ik voor het eerst?VW Mobiliteitsgarantie wordt hier waarschijnlijk bedoeld. Als je auto in onderhoud is bij de VW dealer ‘krijg’ je dit.
Ja ik snap helemaal wat je bedoelt. Maar niemand weet precies dan wel niet ongeveer hoeveel de waarde daalt
Oh leg eens uit wat dat in houd dat hoor ik voor het eerst?
Veel plezier ermee.Vanmiddag om half 3 de proefrit gemaakt, net rond 8 uur weer thuisgekomen.
Auto reed werkelijk fantastisch. APK hebben ze nog vernieuwd (is nu geldig tot 2019, lol!) en alle facturen/stempels aanwezig. Distrubutieketting/spanroller etc. februari dit jaar vervangen, dus allemaal dik in orde. Helaas wel meer cosmetische schade dan gedacht (vooral voorbumper en motorkap), die moeten eigenlijk gespoten worden, dus dat gaan we waarschijnlijk laten doen.
Anyways. We hebben de auto gekocht errrug blij mee, foto's/topic komen snel! Voor een kleine beeldvorming;
Veel plezier ermee.
Dank jullie wel!Proficiat met de aankoop, ziet er goed uit !
Mooi ding, veel plezier ermee !Vanmiddag om half 3 de proefrit gemaakt, net rond 8 uur weer thuisgekomen.
Wat voor schades zijn het dan ?
ohhh, misschien is dat wel te fixxen zonder spuuut'nOppervlakkig @drewsmotion
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.