Kan je een dagje met mij mee draaien voor exposure4K 60fps of FullHD 200fps slow-mo wat drift shotjes haha!
Volkswagen
6r
1.2 TSI 135pk
Kan je een dagje met mij mee draaien voor exposure4K 60fps of FullHD 200fps slow-mo wat drift shotjes haha!
@dov kijk een op https://www.kroon-oil.com/nl/
Prima bakkie die Golf! Let wel op met die DSG, dat je bij 1 naar 2 geen schokkerige overgang of iets voelt.Woensdag proefrijden! Gaat het er toch nog van komen....... Alleen euh, geen polo
Nadat er wederom een Polo voor mijn neus werd weggekaapt (wat een boel onfatsoenlijke garagehouders zijn er toch, mensenkinderen..) ben ik verder gaan kijken en kwam per toeval wat anders tegen!
Een Golf 1.2 TSI DSG uit 2012.
Het is een van de laatste Golf 6jes, hopelijk dus redelijk vrij van kinderziektes =)2012 kan ook een hele vroege golf 7 zijn?
Ketting en DSG blijft een spannend punt, thanks voor je tip, ik ga er op lettenPrima bakkie die Golf! Let wel op met die DSG, dat je bij 1 naar 2 geen schokkerige overgang of iets voelt.
Woensdag proefrijden! Gaat het er toch nog van komen....... Alleen euh, geen polo
Nadat er wederom een Polo voor mijn neus werd weggekaapt (wat een boel onfatsoenlijke garagehouders zijn er toch, mensenkinderen..) ben ik verder gaan kijken en kwam per toeval wat anders tegen!
Een Golf 1.2 TSI DSG uit 2012.
Heb je m al gekocht ?
Prima bakkie die Golf! Let wel op met die DSG, dat je bij 1 naar 2 geen schokkerige overgang of iets voelt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.