Dat wist ik niet, weer wat geleerd.
Volkswagen
Polo team 6r
1.2tsi 105pk
Wat ik weet vervangen ze het vliegwiel bijna nooit, tenzij het een dubbelmassa vliegwiel is en die kapot is.
Normaal vliegwiel zou gewoon een auto leven mee moeten kunnen gaan volgensmij.
Hij geeft zelf al aan dat die weet dat het aan de drukgroep ligt, als hij dat 100% zeker weet kan hij beter dat vervangen.Ik had tijd tot tijd last van een slippende koppeling. Het maffe was dat het soms heel erg kon zijn(versnelling 3/4/5) of juist licht (alleen de 5). Dat probleem ging weg nadat ik de auto voor 1/2 dag(en) had laten staan. Dus ik was van "wat is dit voor een achterlijke vertoning dan?"
Dus ging ik naar de dealer en vertelde hem dat verhaal. Vervolgens hadden we de koppelingstest gedaan en de auto sloeg (gelukking) af. Daarna gingen we verder kijken en bleek idd dat de voeistof van de remvoeistofresevoir kwam.
Zekere voor het onzekere heb ik maar een afspraak gemaakt om de de remvloeistof te vervangen. Sinds ik zag dat je ook DOT 5.1 kon gebruiken had ik een liter fles gekochten en gegeven aan de dealer. Nadat hij de remvloeistof had vervangen heb ik er sindsdien geen last meer van gehad.
Moraal van het verhaal: Eerst controleren op alle factoren en dan pas gaan vervangen, dat scheelt nog wat geld.
Links voorin, onder je motorkap. Dat zilveren potje met 2 pijpjes er opweet iemand waar het brandstof filter zich bevind bij een polo 6r?
https://applications.castrol.com/oi...548.607624373.1509184108-816244792.1509184108
voer hier ff je kenteken in dan krijg je meteen te zien welke olie erin moet en hoeveel.
Het kan aan mij liggen maar ik kan em niet vinden?Links voorin, onder je motorkap. Dat zilveren potje met 2 pijpjes er op
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.