Ik heb hier in Zwitserland wel eens pdc in golfjes en polo's ingebouwd en daar vroeg ik chf400 voor.
Eerlijk is eerlijk de straf klopt alleen dan had idreen die dat deed hem moet krijgen .want 4 wielen buiten de baan en voordeel er uithalen mag niet . Maar het hele weekend zat er wel iemand buiten de lijntjes..Zit ff hier het halve bankstel op te vreten uit pure frustratie, Max terug naar p4, ik zeg raceleiding naar de Pearl, da's veel beter!
50Km te hard geflitst op een oprit naar de snelweg dom dom.. word een flinke bekeuring. gelukkig wel de eerste keer überhaupt 30+ te hard in 10 jaar
dat is een flinke serieuze camera ! heb je ook een FB pagina met wat werk ? ben wel benieuwd !Nieuwe camera voor mijn werk als freelance cameraman gekocht
Nu maar eens sparen voor de volgende auto... Zit te denken aan een Golf 7 GTI, wat wordt eigenlijk jullie volgende auto?
6jr oud, 144. 000km verder... Afgelopen vrijdag Dr distributieriem laten vervangen, kost wat..maar dan kan je weer linkerbaan gassssss
210dkm of bij 5 jaar !Is dat niet vroeg? Hoeft pas bij 210dkm toch?
Ah, da's goed om te weten, ik was in de veronderstelling dat het 210dkm of 10 jaar was... moet ik daar goed op letten dus bij het kopen van een Polo Vervangen van een distributieriem zal op een euro of 800 zitten denk ik?210dkm of bij 5 jaar !
yess, dat is idd wel een dingetje alhoewel.. ik geloof dat er ook weer types polo zijn met een ketting ( dan hoeft het niet per jaar, maar echt op km basis), weet jij dit zo @chucknorris ?Ah, da's goed om te weten, ik was in de veronderstelling dat het 210dkm of 10 jaar was... moet ik daar goed op letten dus bij het kopen van een Polo Vervangen van een distributieriem zal op een euro of 800 zitten denk ik?
dat is een flinke serieuze camera ! heb je ook een FB pagina met wat werk ? ben wel benieuwd !
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.