Vorig jaar geweest toen vondt ik het een beetje tegen vallen of ik dit jaar nog ga dat weet ik nog niet
Volkswagen
Polo team 6r
1.2tsi 105pk
Op een zaterdag naar een autoshow? Dat doe ik echt nooit meer. Maar veel plezier. (geldt ook voor @Polovl)Hier nog volk dat naar Essen motorshow gaan? Ik as. zaterdag.
Kan niet anders. Er moet gewoon gewerkt worden. Werken jullie niet.
niet liegen.. we weten allemaal dat je een steun trekker bentnee, ik heb een uitkering. Werken doen we niet meer! zodat ik lekker door de weeks leuke dingen kan doen!
hahaha nee hoor heb een vrije dag genomen.
Je hebt ook zoiets als 'vrije-dagen' mag ik hopen.Kan niet anders. Er moet gewoon gewerkt worden. Werken jullie niet.
niet liegen.. we weten allemaal dat je een steun trekker bent
Zo werkt dat wel vaker inderdaad, ruim van te voren aangeven.↑
Kan niet anders. Er moet gewoon gewerkt worden. Werken jullie niet.
Je hebt ook zoiets als 'vrije-dagen' mag ik hopen.
Heb ik ook maar moet minimaal 2 weken van te voren en ga last minute naar Essen. Zondag zijn pas de kaarten besteld.
*zoekt link naar YouTube filmpje*Neuh werken is niet mijn sterkste kant, handje op houden is meer mijn style.
Ik ben gewoon niet geboden om te werken, het is allemaal de schuld van de rabobank.
Ik zie het in deze context niet als een grap, sorry.Nou nou bartju.. zo negatief moet je berichten nou ook weer niet lezen. Ik zag het meer als grap waarin zij bedoelt dat zij die dag niet kan doordat ze werkt.
Precies, dus vandaar dat het slim is het op een andere manier te formuleren, zodat er minder snel/niet verkeerde interpretaties kunnen ontstaan.Dat is het probleem van droge tekst lezen. Durf te wedden dat als jullie allemaal aan tafel zaten dat het heel wat anders over kwam op jou.
volgende meeting bij jou thuis dus?Dat is het probleem van droge tekst lezen. Durf te wedden dat als jullie allemaal aan tafel zaten dat het heel wat anders over kwam op jou.
Goed nieuw woord voor de dikke van dale.Precies, dus vandaar dat het slim is het op een andere manier te formuleren, zodat er minder snel/niet verkeerde interpretaties kunnen ontstaan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.