Inderdaad, kon ze al downloaden. RNS315 V10 nog nergens verschenen helaasRNS510 V15 kaarten zijn uit --> 1T0919859B
Inderdaad, kon ze al downloaden. RNS315 V10 nog nergens verschenen helaas
Ik vermoed een regen sensor voor je ruitenwissers.
Omdat we op deze site geen illegale zaken posten kan ik je helaas geen linkje gevenWaar kun je zoiets downloaden?
Oh wat is die sneeuw leuk als je voorbereid bent, winterbanden, rubberen matten, oem ingebouwde stoelverwarming en ruitensproeiers, een voorbehandelde voorruit. Op een simpele rotonde een dikke Audi niet zien wegkomen en zelf lekker doortuffen. Alleen jammer van die mensen die hun auto niet schoonmaken.
Bij kan ik ze automatisch laten werken als ik het pookje van de ruitenwisser 1 stand omhoog zet.Kan ik deze dan op automatische zetten? En hoe doe ik dat?
Dat zijn leuke ritjes met een goede auto,Donderdag en vrijdag naar Berlijn geweest. heenweg redelijk door kunnen rijden en ongeveer 6 uur over gedaan. De terugweg daarentegen was echt een drama. half 5 vertrokken en 1 uur pas thuis. Een uur file bij Hannover en natuurlijk onwijs slecht weer. Al met al wel twee leuke dagen gehad. Iemand vroeg wat ik er ging doen. Ben naar het Urban Nation museum geweest voor mijn stage en heb een vriend opgezocht. Was dus mooi te combineren
Bij mij werkt dit niet. Hij gaat dan op de interval stand. Dit is aan te zetten via vcds begrijp ik?Bij kan ik ze automatisch laten werken als ik het pookje van de ruitenwisser 1 stand omhoog zet.
Echt, ik zag 2x een Tesla rijden waarvan de achterruit nog helemaal dicht zat. Aanhouden, rijbewijs en auto in beslag nemen. Eikels.Oh wat is die sneeuw leuk als je voorbereid bent, winterbanden, rubberen matten, oem ingebouwde stoelverwarming en ruitensproeiers, een voorbehandelde voorruit. Op een simpele rotonde een dikke Audi niet zien wegkomen en zelf lekker doortuffen. Alleen jammer van die mensen die hun auto niet schoonmaken.
Heb ik vroeger ook gedaan op mijn werk. Maar dan niet 1 wagen maar een stuk of 10. Ging echt makkelijk alleen mijn baas vond dat niet leuk. Bleek n.l. dat het parkeerterrein een ijsbaan werd.Ik heb op de zaak even de Karcher er over heen gespoten en de auto was helemaal sneeuw vrij.
Zeker waar! en altijd leuk om even goed hard door te gassen natuurlijk. mijn teller gaf 239 aan, toch weer 3 kilometer per uur sneller dan met de zomerbandenDat zijn leuke ritjes met een goede auto,
Ik geniet er altijd van om zover te rijden in mijn fijne polo
Dat zijn de mooie snelheden, dat ga ik bij lange na niet halen met mijn polotjeZeker waar! en altijd leuk om even goed hard door te gassen natuurlijk. mijn teller gaf 239 aan, toch weer 3 kilometer per uur sneller dan met de zomerbanden
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.