Het grote 'Gooi het eruit' topic!

ik ga gewoon mn polo een beetje liefde geven met een zonnig weer met een spons en water dat vind ie fijn....
das nie tof joh werkzoekende ik had ook nog graag op de camion gereden als het aan mij lag.

ja idd das rot maar goed ben er al ver aan gewend zeg maar.
hou me eigen goed bezig, huishouden(vrouwtje werken) beetje xboxen, met de auto rommelen dus kom de dag wel rond....

wtf. Werkloos en een WRC rijden haha. Doe je goed. Toch maar even emigreren naar België haha.

Volkswagen  Polo 
Haha echt hilarisch :p

Lang genoegd gespaard hoor :p ben er vree content mee, maar ja nu is het wel een zuinige tijd voor mij, dus moet ik wel dringend gaan werken!

Auw auw auw... €1,809 voor een liter 98 :(

En de helft wordt er weer doorheen getrapt op de rollenbank donderdag... It better be worth it :)

Seat  Leon SC FR 
Ik ben gelukkig niet werkloos alleen mijn contract loopt af in december dus hoop dat hij verlengt word meer kan ik niet hopen!

En dat je thuis zit met hartklachten lijkt mij helemaal niks erg vervelend man!
En derest sterkte met werk zoeken geen leuk nieuws allemaal....

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!