Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Las vandaag dat de brandstof weleens naar de € 2,- kon gaan en misschien nog wel verder.
Hier is hij al meer dan € 0,15 omhoog gegaan.
Zou ik heel graag willen (mijn langste rit is minder dan 150km.) maar is allemaal nog véél te duur om aan te schaffen. Goedkoopste die ik kon vinden waar je nog een beetje mee uit de voeten kan is een Fiat 500e van € 14.885,- Er zijn wel goedkopere maar dan moet je weer de accu's huren á (ik dacht) € 95,- per maand. Daarbij wilde ik in het verleden zonnepanelen op het dak laten leggen maar dat mocht niet dus komen de laadkosten er ook nog bij.Ja Ruud, het wordt tijd om elektrisch te gaan rijden
Blue one is E10 volgens mij en die rotzooi komt er bij mij niet in. Been there, done that maar nooit meer.Was net in belgie daar nog 141 aan de witte pomp blue one
Graag!! Ben binnenkort jarig dus wie weet.idd ruud tijd voor een tesla
Vriendje van mij heeft een Polo 6R op Airlift V2 met Golf 4 R32 velgen, afgelopen zondag in Veghel afgesproken om wat foto's te maken:
Hahaha, ik heb al verkering hoor.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.