Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zag dat iichel gebanned is. Jammer, was toch altijd een grote bron van kennis.
Wat ik van veel mensen hoor moet een gtd echt een probleem auto zijn
Ik heb nog nooit iets negatiefs over de gtd gehoord.
Ik zag dat iichel gebanned is. Jammer, was toch altijd een grote bron van kennis.
O ja, waar dan?Er is een topic n.a.v. het vertrek van iichel.
Ziet er goed uit man!Ondertussen iets meer dan een weekje terug van een fantastische roadtrip. 4 auto's, 8 mannen, 8 landen, 10 dagen, 4000km. Echt een prachtige ervaring! Toch even wat fotootjes hier delen Iemand die locaties herkent?
O ja, waar dan?
Heb mijn verjaardag dit weekend ergens anders gevierd. De terugweg (naar de Belgische pomp) was 159 km. maar ik had nog maar een actieradius van 110 km. Maar toch gehaald. Had een verbruik van 1:21.7, dat heb ik nog nooit gehaald. Moet wel bekennen dat ik achter vrachtwagens aan heb gereden. Niet vanwege de luchtweerstand maar vanwege de snelheid. Zoetermeer > Lommel in 2 uur. Slechts 20 minuten langer als normaal. Valt dus reuze mee.
En je had niet zoiets van? Ik ga gewoon tanken?
O ja, waar dan?
Heb mijn verjaardag dit weekend ergens anders gevierd. De terugweg (naar de Belgische pomp) was 159 km. maar ik had nog maar een actieradius van 110 km. Maar toch gehaald. Had een verbruik van 1:21.7, dat heb ik nog nooit gehaald. Moet wel bekennen dat ik achter vrachtwagens aan heb gereden. Niet vanwege de luchtweerstand maar vanwege de snelheid. Zoetermeer > Lommel in 2 uur. Slechts 20 minuten langer als normaal. Valt dus reuze mee.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.