Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dikke auto, ik dacht al, zag dat je oude polo te koop stond en dacht kan toch niet haha.
Haha echt he.. Blijft wel 'n dingetje dat die weggaat. Helaas maja 2 auto's is onzinDikke auto, ik dacht al, zag dat je oude polo te koop stond en dacht kan toch niet haha.
Allebei is waar helaasHaha echt he.. Blijft wel 'n dingetje dat die weggaat. Helaas maja 2 auto's is onzin
Dik! Veel plezier ermee
Jaaa dat gaat zeker goed komenDik! Veel plezier ermee
ik heb is zitten kijken. maar het lijkt me echt allemaal onzin.Gister Forte Diesel Turbo Cleaner in de auto gegooid en ik herken mijn eigen auto niet meer.
Hij reageert nu nog veel beter en ik heb echt het gevoel dat de auto een stuk sneller is.
Geweldig spul!
ik heb is zitten kijken. maar het lijkt me echt allemaal onzin.
het kan hoor. ik heb er geen ervring mee. maar hoe gaat dat in zijn werk dan.Tja, ik merk in ieder geval weldegelijk verschil.
het kan hoor. ik heb er geen ervring mee. maar hoe gaat dat in zijn werk dan.
bij de diesel gooien en klaar?
of bij de olie gooien( maar dat blijft het vuil er nog in)
Ik heb m op een net geen halve tank gegooid.ahh toch wel intressant. ook maar is proberen.... op een volle tank?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.