Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd met je nwe auto. Wat voor polo dingen Heb je allemaal?Polo verkocht. In plaats van de Polo is er eindelijk een Ford Mustang GT uit 2018 gekomen.
Onderdelen die ik van de Polo heb ga ik zsm in de verkoop zetten.
Mijn polo gaat op marktplaats straks.
Plaats maken voor een Blue GT
hey waar is mijn gefeliciteerd HoMi
ja jongens het is rond, devel sixteen met een bescheiden 5007pk is besteld, straks even de krant lezen en koffie drinken gr
https://topgear.nl/autonieuws/devel-sixteen-met-5-007-pk-geeft-bewijs-van-leven/devil sixteen ?
5007 pk ?
Goh, bij haar thuis hebben ze altijd alfa's gehad, ze heeft nu ook al een alfa en we (ik) hebben al een Polo 6R gehad en voor de prijs dat we deze alfa hebben gekocht hadden we nooit een evengoed uitgeruste Polo kunnen kopen. En eerlijk gezegd vind ik de giulietta ook wel knapper dan de Polo. Moest het tussen een Polo AW Rline gaan of de giulietta zou het een ander verhaal geweest zijn.Waarom had ze de voorkeur voor een Alfa ipv een Polo 6c?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.