Pigeon
Beheerder
Yup, heavy metal !!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nogmaals schitterend
(hier ook nog een jaloerse GTI )
Auto stuk verderop parkeren waar camera bewaking is eventueel?Bij ons in de straat zijn al meerdere auto’s bekrast, ook bij ons, de auto van mijn vader. Gelukkig is dit wel een leasewagen en deze gaat al over een paar maanden weer de deur uit, maar blijft zonde.
Gelukkig is mijn Polo (nog) ongedeerd, maar ik ben wel bang dat hij vannacht weer toeslaat.
Wat zouden jullie doen voor de komende nacht deze gestoorde idioot af te schrikken? Een camera op deze korte termijn is even geen optie..
Neuh alarm doet niks bij zoiets. Hij staat nu in ieder geval bij een lamp op de oprit, hopelijk schrikt dat een beetje af. Toch maar eens gaan kijken naar een cameraatje om op de oprit te richten..Op de achterbank overnachten?
Zit er een alarm op? Of haalt dat bij bekrassen niks uit?
Gelukkig niks te zien. Ben op zoek naar een goede Wifi camera voor de oprit, als iemand tips heeft hoor ik het graagEn hoe is het afgelopen vannacht?
Dr zijn er zat, foscam heeft 1e klas spul maar Ali heeft ook best wat in het assortiment, vooral de melding en beeld op je telefoon is topGelukkig niks te zien. Ben op zoek naar een goede Wifi camera voor de oprit, als iemand tips heeft hoor ik het graag
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.