@Ser84 wat is er precies met je lak aan de hand dan? Lak overspuiten zou ik zolang mogelijk uitstellen.. Kwaliteit is nooit hetzelfde als af fabriek
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Ser84 wat is er precies met je lak aan de hand dan? Lak overspuiten zou ik zolang mogelijk uitstellen.. Kwaliteit is nooit hetzelfde als af fabriek
Heb veel swirls en en krassen op mijn lak. Op mijn dak zie je ook een plek (ter grootte van een euro munt) waar je ziet dat de clearcoat eraf is. Ik woon in de stad,binnen de eerste week had ik al nieuwe krassen erbij van denk ik een fiets of mensen die het leuk vinden om mijn lak met hun sleutel op te leuken.
Heb je ook geen fabrieks kwaliteit als je het bij een VW dealer laat spuiten?
Krassen en Swirls zijn te poetsen, alleen door de blanke lak wordt wel lastig..Heb veel swirls en en krassen op mijn lak. Op mijn dak zie je ook een plek (ter grootte van een euro munt) waar je ziet dat de clearcoat eraf is. Ik woon in de stad,binnen de eerste week had ik al nieuwe krassen erbij van denk ik een fiets of mensen die het leuk vinden om mijn lak met hun sleutel op te leuken.
Heb je ook geen fabrieks kwaliteit als je het bij een VW dealer laat spuiten?
En dan ook nog eens zonder een deukje op je auto, en parkeer je ver van andere af, vindt je deuken overal, of gebogen kentekens, al zoveel meegemaakt[emoji23]Dat merk ligt het aan, mensen met franse auto,s .....
Ik rij ook vaak de hele parkeer plaats rond naar de beste plek, het liefst niemand naast me.
En als je dan terug komt heeft er iemand toch z,n auto strak langs mij geparkeerd.
Jij bent degene die niet goed geparkeerd staat. Kijk maar naar de parkeerlijnen.
Ik kijk ook altijd of diegene voor mij parkeer sensoren heeft, aan de hand daar van zet ik m'n auto verder vanaf of dichterbijZo te horen hebben meer mensen hier geluk. Ik probeer eigenlijk altijd file te parkeren icm dashcams, meer kans op beelden, minder kans op poffertjespan deuren.
TouchéJij bent degene die niet goed geparkeerd staat. Kijk maar naar de parkeerlijnen.
Krassen en Swirls zijn te poetsen, alleen door de blanke lak wordt wel lastig..
Nee maakt niet uit, als je auto gespoten wordt, spuiten ze op een bepaalde manier (heb niet verstand verder daarvan) maar dan wordt de lak erg zacht, laatst heb ik een volvo gepoetst, helemaal strak, maar gebruikte mijn standaard doeken, met die doek afnemen, en de krassen kwamen er in terwijl je er naar keek
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.