Oke, hier is Kwik-fit dus ook al de fout in gegaan want hij zie van wel.En dat die door de apk komt met zulke schijven is omdat het geen apk keur punt is.
Ik ben hier langs gegaan omdat mijn ruitenwisservloeistof helemaal op was en als ANWB lid kan je dit daar gratis laten bijvullen. Toen ik daar was gelijk even info gevraagd voor de remschijven en controle was ook gratis, vandaar. Ik kom trouwens niet altijd bij de VW dealer maar de laatste keer was de APK daar het voordeligst.Wat ik alleen niet begrijp is, dat je altijd bij de vw dealer kom(begrijp ik hier uit)
En nu even langs zo een prut bedrijf gaat.
Goede tip, dank je.Laat het gewoon even bij de (gratis) wintercheck controleren.
Misschien wel maar dan moet ik daar wel het gereedschap voor hebben en dat heb ik niet. Garagekrik heb ik wel.Schijven vervangen 445 euro?! Alsjeblieft laat je niet van achter nemen door de kwikfit. Genoeg kennis en hulp hier om je dit zelf te laten doen hoor. Heb het zelf ook gedaan en echt t stelt geen drol voor. Dit kan jij zelf ruud
Dank jullie. Kwik-fit gaat hem dus absoluut niet worden. Niet zo raar dat mijn neefje nee zei. Of hij minder gaat vergoeden weet ik niet.
Maar iemand antwoord op deze vraag?
Welke remschijven liggen er origineel onder? Ik zie ontzettend veel merken en prijzen voorbij komen. (evt. met indicator want schijnbaar heb ik die wel maar dit was afgekoppeld)
EDIT: Net kwam ik bij het zoeken dit filmpje tegen:
Laatst bewerkt:
Volkswagen
'03 Polo 9N