thanks manMooie foto weer. Waarmee fotografeer je?
Met mijn telefoon ! Samsung S9
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
thanks manMooie foto weer. Waarmee fotografeer je?
Oke, ik heb de iphone x maar dan maakt jou samsung naar mijn idee mooiere foto’s dan de iphone.thanks man
Met mijn telefoon ! Samsung S9
Ik vind toch echt de voorkant van mijn vriendin mooier dan die van mijzelf als je me snapt haha nee thnx man r line jatochhhhVind jouw voorkant toch echt mooier !
Het moment dat je hele auto onder gesneeuwd is, je de deur open doet, en dat je hele stoel onder de sneeuw ligt
Niet goed overna gedacht bij vw
Het moment dat je hele auto onder gesneeuwd is, je de deur open doet, en dat je hele stoel onder de sneeuw ligt
zijn ze mee aan de gang geweest koste 26 euroDe dealer heeft daar speciaal spuitvet voor.
Geen idee wat het is voor spul maar het is iets grijzig.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.