Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Laatst bewerkt door een moderator:
URL openen (uit je quote openen, of alles tussen streepje en .html weghalen), en dan een random letter tussen streepje en .html zetten, werkt ook :)

Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Hahahaha als ik eerlijk ben heb ik het geen seconde erg gevonden (alleen op het begin met de ultrasling die ik om moes maar nu precies lekker weer word moet ik gaan werken beetje jammer haha maar ach kan niet altijd weg blijven! Bedankt mannen het gaat wel goed komen denk ik.

Vanmiddag een foamlans en foamshampoo gekocht voor op de hogedrukspuit. Werkt echt fenomenaal! Hele auto wit met een prachtige schoonmakende werking! Vervolgens lekker gewassen met de hand, gedroogd en in de wax gezet. Wel 2 uur verder maar een fantastisch resultaat Big Grin

Had ik veel eerder moeten doen Stick Out Tongue!
(p.s. Karcher heeft voor het eigen merk machines een eigen foamlans voor de helft van de gangbare prijs ;))

Er zijn een aantal ongelukken gebeurt vandaag in Arnhem, zorgde lekker voor file. Een daarvan was deze; Omroep Gelderland - Nieuws - Motorrijder verongelukt op Apeldoornseweg Arnhem

Me broer stond bij het stoplicht te wachten toen het gebeurde. Hij zei dat de motorrijder wel té hard reed (~100km/u) maar dat het wel de fout van de automobilist was. Auto stond verkeerd en wilde keren of iets in de richting, stond apart op de weg met knipperlicht aan. Plotseling reed meneer opeens door en klapte de motor er vol tegenaan. Als motorrijder lijkt het me echter wel dat je goed anticipeert en er dan niet met zo'n snelheid naar toe rijd..

Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Er zijn een aantal ongelukken gebeurt vandaag in Arnhem, zorgde lekker voor file. Een daarvan was deze; Omroep Gelderland - Nieuws - Motorrijder verongelukt op Apeldoornseweg Arnhem

Me broer stond bij het stoplicht te wachten toen het gebeurde. Hij zei dat de motorrijder wel té hard reed (~100km/u) maar dat het wel de fout van de automobilist was. Auto stond verkeerd en wilde keren of iets in de richting, stond apart op de weg met knipperlicht aan. Plotseling reed meneer opeens door en klapte de motor er vol tegenaan. Als motorrijder lijkt het me echter wel dat je goed anticipeert en er dan niet met zo'n snelheid naar toe rijd..
Had het gelezen ja. Heavy als je zoiets ziet gebeuren...

Tja, ze worden niet voor niets donoren genoemd. Je moet ook wel levensmoe zijn om met 100km/u op een kruising af te gaan. :(
Aan de motor te zien heeft hij wel harder gereden.

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Niet om hem te verdedigen, want zonder erbij te zijn kan je nu eenmaal niet oordelen, maar ook met 50 op een afslaande auto klappen zie je motor er zo uit. Gebeurd helaas te vaak dat automobilisten motorrijders over het hoofd zien en ineens oversteken, of de weg opdraaien, zelfs als ze je recht in de ogen kijken (dat denk je dan). Helaas al vaak zat meegemaakt, rotondes zijn ook berucht.

Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!