alleen ivm verlof van mijn partner gaat dat dit jaar niet, normaal gingen wij idd een week van te voren al en dan 1 dag reifnitz en dan weer naar huis das echt kaai gezellig hoor
Mocht er iemand zijn die een remelement in zijn dashboard kastje wilt bouwen dan heb ik er nog 1 liggen. Als je niet weet wat k bedoel dan:
Bremselement für das Handschuhfach einbauen - polo9N.info
Is ook Nederlandse handleiding van
http://forum.mypolo.nl/polo-9n3/9401-[howto][9n3][interieur]-demper-dashboardkast-monteren.html
Had het gelezen ja. Heavy als je zoiets ziet gebeuren...Er zijn een aantal ongelukken gebeurt vandaag in Arnhem, zorgde lekker voor file. Een daarvan was deze; Omroep Gelderland - Nieuws - Motorrijder verongelukt op Apeldoornseweg Arnhem
Me broer stond bij het stoplicht te wachten toen het gebeurde. Hij zei dat de motorrijder wel té hard reed (~100km/u) maar dat het wel de fout van de automobilist was. Auto stond verkeerd en wilde keren of iets in de richting, stond apart op de weg met knipperlicht aan. Plotseling reed meneer opeens door en klapte de motor er vol tegenaan. Als motorrijder lijkt het me echter wel dat je goed anticipeert en er dan niet met zo'n snelheid naar toe rijd..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.