Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik als ex motor bestuurder, na een aantal ongelukken ben ik er mee gekapt, kan je vertellen dat het geen reet uitmaakt of je 50 of 100 rijdt want je wordt 9 van de 10x over het hoofd gezien. Veel automobilisten, en voornamelijk op drukke plekken, die kijken niet verder dan hun neus lang is.

Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Hmmm, dacht dat een motor wel een klap kon opvangen maar deze ligt in gruzelementen. Vandaar dat ik een hogere snelheid dacht.
Vriend van mij is er ook mee opgehouden, ook vanwege wat hij onderweg aan ongelukken heeft gezien.

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Het is niet zo zeer dat je ongelukken maakt maar op een gegeven moment rij je niet meer zelfverzekerd en dan wordt je zelf een gevaar op de weg. Dat begon ik dus te krijgen. Voor elke beweging die een auto maakte ging ik op de rem en daarmee veroorzaakte ik weer een gevaar achter me. Ik was daarom gekapt maar ik heb ook 3 hele grote ongelukken gehad. Als je daarvan de foto's ziet dan denk je ook van; hoe heeft die het overleefd..

Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Jaaaa, vandaag de 10.000km. grens bereikt. (bereikt want ik zit er nog niet overheen)
Heb hem dan ook maar een was- en stofzuigerbeurtje gegeven.

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!