Het grote 'Gooi het eruit' topic!

En ondertussen een leenauto op kosten van de dader?
Echt klote dat je zolang moet wachten!

Ik heb nu een leenauto omdat dat inbegrepen was bij mijn verzekering.

Ik weet niet hoe t later gaat, of ze deze kosten doorberekend worden aan de dader.

Ja het is inderdaad klote, maar zolang ik nog medische klachten heb zal het nog niet voorbij zijn met de zaak gezien mijn advocaat pas echt een zaak gaat aanspannen als mijn medische dossier af is.
Hij gaat wel alvast het voorwerk doen, alle rapporten en dossiers opvragen aan verschillende instanties om de dader aan te pakken.

Sterkte man wat een gedoe allemaal weer waarom stoppen mensen niet gewoon waar halen ze het gore lef vandaan om door te rijden...

Succes met de afhandeling en hou ons op de hoogte!

Idd, je moet met montage attest ingevuld door erkend plaatser en 'gelijkvormigheidsattest' van de schroefkit een speciale keuring ondergaan. Eerst krijg je een gewone keuring, remmenbank, uitstoot, schokdemmper test, lichten.. En dan wordt er een keuring na verlaging gedaan, geometrie (uitlijning) nakijken.

Auto moet 11cm bodemvrijheid hebben (9cm met bestuurder erin).

Opzich als je met alles in orde bent is het geen probleem. Maar ik vermoed dat er een veerpootlager niet meer 100% is dusja. Afwachten!

Wel een keuring van 107 euro. :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Nou, dat valt tegen want ben gesloopt.
Heb nu echt een aantal dagen nodig om weer bij te komen.

Ben n.l. maandag ook naar Autoweeklive evenement geweest op de RDW kombaan.
Echt goed idee met 32ºC.
Heb in heel veel (elec.) wagens mogen rijden. (o.a. met een Mercedes-Benz W205 C220 Bluetec en een Lexus is300 over de kombaan)

Hoogtepunten:
- set Vredestein banden gewonnen met een quiz.
- mee gereden in een Tesla S P85+ over de kombaan. (210km/u)
Dat vergeet ik werkelijk waar nooit meer.

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik heb een vraagje aan de mensen hier.

Gezien ik nog niet weet of mijn auto "echt" total loss is, zit ik alvast te kijken voor een nieuwe Polo.

Op de website van Volkswagen kun je zo'n nieuwe Polo samenstellen.

Uiteindelijk kom je uit op een bepaald bedrag.

Zelf heb ik geen inruil meer dus dat betekent dat ik het volledig bedrag moet gaan betalen.

Valt er op het uiteindelijk bedrag nog te praten of zijn de bedragen bij de configurator echt de vaste prijzen?

Het zou namelijk mooi zijn als ik er nog wat af kan praten, alleen heb ik geen flauw idee hoe.

Pff, sterkste BlackPoloBM. Mocht je nog informatie willen dan mag je me PB-en. Mijn vrouw is advocaat en heeft aantal jaar gewerkt aan letselschade zaken. Mocht je alles via de rechtsbijstand doen, regel dan een externe advocaat (vrije advocaatkeuze). Inshaallah komt het goed. allah ie 3awnek.

Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Amien, amien, iPolo

Thanks voor je advies. Toevallig heb ik precies gedaan wat jij zei. Ik heb een externe advocaat de zaak in behandeling laten nemen.
Rechtshulp heb ik in kennis gesteld, zij doen hun ding, en mijn advocaat doet zijn ding.

Ik heb vandaag mijn onderbuurman gesproken en hij vertelde mij dat er mensen waren ter plaatse die de inzittenden herkenden. Hij weet alleen niet of die mensen ook durfden om te getuigen toen de politie ter plaatse was.

Mijn onderbuurman heeft mij ook verteld dat er wel andere mensen ter plaatse waren die alles van begin tot eind hebben gezien en dat zij allemaal gehoord werden door de politie,

Ook mijn onderbuurman heeft alles gezien en is bereid om als getuige op te treden in mijn zaak.

Mooi vooruitgang. Nu nog de status van mijn voertuig weten en weten of de tegenpartij al bekend en verzekerd is.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!