Amien, amien, iPolo
Thanks voor je advies. Toevallig heb ik precies gedaan wat jij zei. Ik heb een externe advocaat de zaak in behandeling laten nemen.
Rechtshulp heb ik in kennis gesteld, zij doen hun ding, en mijn advocaat doet zijn ding.
Ik heb vandaag mijn onderbuurman gesproken en hij vertelde mij dat er mensen waren ter plaatse die de inzittenden herkenden. Hij weet alleen niet of die mensen ook durfden om te getuigen toen de politie ter plaatse was.
Mijn onderbuurman heeft mij ook verteld dat er wel andere mensen ter plaatse waren die alles van begin tot eind hebben gezien en dat zij allemaal gehoord werden door de politie,
Ook mijn onderbuurman heeft alles gezien en is bereid om als getuige op te treden in mijn zaak.
Mooi vooruitgang. Nu nog de status van mijn voertuig weten en weten of de tegenpartij al bekend en verzekerd is.
Wie is je rechtsbijstand want recentelijk heeft mijn vrouw onderzoek gedaan naar vrije advocaatkeuze. Ik weet dat je soms te maken hebt met een bepaald budget wat je kan 'uitgeven' aan een externe advocaat en ook rekenen soms een eigen bijdrage. Vraag even hoe dat allemaal in elkaar zit.
Goeie vakantie, geniet ervan!Jongens en meisjes ik ben 2 weekies weg!
Off to greece!
Laturr
Wat een ellende!
Ja maar sowieso... Een Polo 6R zou toch wel meer dan 6700 euro waard zijn? Zeker met wat jij er allemaal aan verspijkerd hebt.
Dan zou ik toch 700 euro uit eigen zak betalen ! Zo kan je je polo houden. Of doen ze dit niet ?
Als die total loss wordt verklaard dan zeg je toch gewoon dat je het met behoud van auto wil? Zo krijg jij je auto terug en kan je hem laten maken (goedkoop, waar je maar wil)
Ik bedoelde ook als die total loss wordt verklaard. Het kan het zijn dat de verzekering beslag legt op het voertuig en jij hem niet meer terug ziet.
Met goedkoop bedoelde ik natuurlijk een kennis (beun) die het zwart of voor een leuke prijs kan doen. Iemand die jij zelf uitkiest
Moeten we een handtekeningactie voor je houden?UPDATE:
--------------------
Give me my car back!!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.