Mooie wagen met dikke motor, gefeliciteerd!Het is helaas geen Polo geworden! Ben voor een Ibiza FR gegaan uit 2007 met een 1.9 TDi blok (6bak). 180Pk en 410Nm . Dat is een gigantische stap als je van een 1.2 12V komt haha.
Alles origineel op de Xenon en velgen na. Originele FR velgen heb ik al liggen dus deze Boavista's gaan de verkoop in .
Het is helaas geen Polo geworden! Ben voor een Ibiza FR gegaan uit 2007 met een 1.9 TDi blok (6bak). 180Pk en 410Nm . Dat is een gigantische stap als je van een 1.2 12V komt haha.
Wilde vanmiddag naar Dreamfields gaan, festival hier in de buurt. Tot nu toe elk jaar geweest en vandaag was het voor de vierde keer. Liep toch iets anders dan gedacht. Paar uur in de cel gezeten en €650,- boete.. En dat voor een paar paracetamol pilletjes
kijk dat zijn leuke waardes 410 Nm kun je voorstellen wat ik meemaak in de gti met 435 Nm en dat uit een benziner haha maar ff zonder gekheid mooi auto kerel!!
Godverredomme! Gisteren een OTA update gekregen op mijn Nexus 4. Toen hij weer opstartte liep ie vast. Ik kreeg een bootloop (dus de telefoon startte nooit op..). Nu een factory reset moeten doen. Alle data weg
Google fix (and test!!) your fucking sh*t.. Ik neem niet voor niks een Nexus toestel gvd. Nog gezeik..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.