Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Nou moet ik wel zeggen dat dit mn eerste Nexus toestel is en dat daarvoor de drivers beschikbaar zijn. Bij andere toestellen die ik heb gehad wou de fabrikant deze namelijk vaak niet vrij geven.
Bij mij hetzelfde, had hiervoor zo'n 4 jaar een HTC Desire HD die nog aardig met de nieuwste Android-versies mee kon. Omdat daarvan de USB-poort defect was, als vervanging een Nexus 4 gekocht, hierop heb ik al in de eerste week een custom rom gezet. Nooit problemen met stabiliteit gehad.

of een mailtje? De admins/mods mogen hem toch wel 'we missen je' mail versturen.

Kunnen wel een systeem erin zetten dat mensen automatisch een pb krijgen als ze lang niet online zijn geweest. Zelf vind ik dat eerder storend. Ben ook lid van een R6 en krijg die mailtjes om de haverklap. Dan gaat het zijn doel ook voorbij en belanden ze bij mij zonder te lezen in de prullenbak.

Ik heb de mijne nog steeds, een fr van 2007 int rood :grin: Blijft lekker doordieselen al 183000km op de klok (vanaf 60000km met 200pk VVT map), hij kraakt hier en daar wel maarja pak ik er wel bij. Ga binnenkort de schijven en blokken van de WRC overzetten (heb al tt klauwen op de ibi) en de remolie eens vervangen. Met upgrades kan ik altijd wel helpen nadenken :wink:

Ik heb hier helaas overheen gelezen. Ik heb je topic idd zien staan bij turbotuners. Je hebt idd ook een dikke FR. Welke verstuivers heb je er trouwens nu in? Ik wil de mijne gaan reviseren of vervangen voor andere.

Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Ik heb hier helaas overheen gelezen. Ik heb je topic idd zien staan bij turbotuners. Je hebt idd ook een dikke FR. Welke verstuivers heb je er trouwens nu in? Ik wil de mijne gaan reviseren of vervangen voor andere.

Zijn de orginele houders met bosio race 783 nozzles, remap is wel nodig want deze hebben 35% meer flow dan de originele BLT verstuivers.

Een gt2260 turbo is een mooie upgrade samen met een dsd fmic.

Gisteren kwam ik in de ochtend ergens uit de stad rollen (studentenavond heuj!) en zag op de terug weg naar huis een érg dikke Polo maar ik kon niet precies plaatsen welke en meneer had Duitskenteken. Hij had "R" op de achterkant en in de voorste grill nog een embleem. Naast dit zaten er nog enkele mooie optische aanpassingen op maar helaas ook een hoodbra.
Na zojuist een beetje gegoogled te hebben kwam ik hier Volkswagen Polo R WRC opgepept tot 290 pk door Abt - Autoblog.nl
Moet zeggen dat die er erg veel op leek.. Zou het dan een echte zijn geweest?

Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Hatelijk als de Polo anderen niet kan volgen.. :)
Afgelopen 3 dagen snelle ritjes gehouden tegen F430, Macan Turbo met Gulf striping, Panamera Turbo..
En tot mijn grote verbazing ook verloren van een 520d e60, moet zwaar gechipt zijn etc want een 525d is net een tikje trager

Chippen die Gti :mrgreen:

Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!