Indien enkel chip dan begrenzen ze op 290nm omdat dsg bak niet meer aan kan. Zowel bij br performance als bij dvx, toptuners in België
Net de sleutels van ons appartement gehaald.
Jup, al gaat het nu eigl meer als kot gebruikt worden. In september begin ik een opleiding in Gent en zag het niet zitten elke dag Zaventem-Gent te doen.Proficiat! 1e keer dat je alleen gaat wonen?
Jup, al gaat het nu eigl meer als kot gebruikt worden. In september begin ik een opleiding in Gent en zag het niet zitten elke dag Zaventem-Gent te doen.
Zijn de orginele houders met bosio race 783 nozzles, remap is wel nodig want deze hebben 35% meer flow dan de originele BLT verstuivers.
Een gt2260 turbo is een mooie upgrade samen met een dsd fmic.
Wat heeft jouw dat gekost? Een remap erbij moet sowieso gebeuren idd. BLT verstuivers zijn ook kleiner dan ASZ.
Helemaal klaar voor Tomorrowland
Ik ga de zaterdag (tweede weekend)
Nog mensen???
Hier 2 foto's van de doosjes die ik vanmorgen ontvangen heb.
De doosjes gaan enkel open het de sleutel die erbij ligt en eens dat het open is is de doos zelf verlicht. Echt prachtig. Nu weet ik waarom de prijzen terug gestegen zijn in vergelijking met vorig jaar
Manon
Ik ga het hele 2e weekend
Vind mijn bandje een stuk minder mooi zeg..
Welk kleur heeft u bandje?
Groetjes
Vind ik ook wel nog mooi
We kunnen dus al raden wat de mainstage zal zijn
Vind het paars niet zo haha!
Hier zie je ook al hoe de mainstage eruit komt te zien: http://youtu.be/CWSqYpx32Dk?t=3m12s
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.