Het grote 'Gooi het eruit' topic!

UPDATE
----------

Tegenpartij is bekend. Enkel was de tegenpartij tijdens de aanrijding NIET verzekerd.

Wat een TERING HOND!!!!!!

Via het waarborgfonds moet nu het een en ander geregeld worden.

Ik weet alleen niet hoe het nu zit met letsel. Wie betaalt het letsel dat deze onverzekerde idioot heeft aangericht?

Van een kale kip kun je denk ik niet plukken.

UPDATE
----------

Tegenpartij is bekend. Enkel was de tegenpartij tijdens de aanrijding NIET verzekerd.

Ik weet alleen niet hoe het nu zit met letsel. Wie betaalt het letsel dat deze onverzekerde idioot heeft aangericht?

Pffff wat een gedoe allemaal zeg. Inderdaad, zoals je zelf als zegt: "van een kale kip kun je niet plukken". Dat is echt het probleem in NL. De mensen met de grootste muil hebben bijna nooit ergens last van. Jij als brave burger, die wel netjes zijn verzekering enz op orde hebt, is uiteindelijk de dupe.. Wat een softe bedoeling..

Ik hoop echt voor je dat er een goede regeling komt en dat het goed wordt opgelost.

UPDATE
----------

Damn! Klote nieuws!
Zal wel weer een uitkering hebben, dus geen geld te halen..

Damn! Klote nieuws!
Zal wel weer een uitkering hebben, dus geen geld te halen..

Ik heb van mijn advocaat gehoord dat het niet veel uitmaakt of hij wel of geen geld heeft.

Alle schade inclusief letselschade wordt vergoed door de waarborgfonds.

De waarborgfonds gaat alle schade op de dader verhalen.

Heeft hij geen geld om alles terug te betalen, dan zal hij zijn hele leven in de schuld zitten en kan hij zijn hele leven in Nederland geen bezit hebben.

Dat is dus in ieder geval goed nieuws. Nu nog afwachten wanneer ik weer kan werken. Zal wel een paar weken duren.

En nog wachten op het nieuws of ik mijn auto gewoon weer terug kan krijgen Big Grin

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is helaas geen Polo geworden! Ben voor een Ibiza FR gegaan uit 2007 met een 1.9 TDi blok (6bak). 180Pk en 410Nm Big GrinBig GrinBig Grin. Dat is een gigantische stap als je van een 1.2 12V komt haha.

34obzig.jpg

iz0x3m.jpg

bhg6xc.jpg

34yo67c.png

Alles origineel op de Xenon en velgen na. Originele FR velgen heb ik al liggen dus deze Boavista's gaan de verkoop in Big Grin.

Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
FR zijn leuke uitvoeringen, zeker de nieuwste! Persoonlijk vind ik enkel het interieur van een Seat niet zo mooi anders had ik er ook een gehad.

Nette en leuke auto! 410Nm rijd vast lekker Big Grin!!!

Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Het is helaas geen Polo geworden! Ben voor een Ibiza FR gegaan uit 2007 met een 1.9 TDi blok (6bak). 180Pk en 410Nm Big GrinBig GrinBig Grin. Dat is een gigantische stap als je van een 1.2 12V komt haha.

Alles origineel op de Xenon en velgen na. Originele FR velgen heb ik al liggen dus deze Boavista's gaan de verkoop in Big Grin.

Mooie FR!! Ik moet nog twee maanden wachten op de mijne

Nette bak! Flink wat koppel zeg. Geniet ervan kerel.

Dankjewel. Is zeker wennen dit koppel. Jezus zeg.

Mooie wagen jammer dat ik geen diesel kan betalen anders wil ik er ook zo 1!

Wegenbelasting is idd aan de hoge kant maar het is het zeker waard. 290 per kwartaal.

Gefeliciteerd met je nieuwe bak. Besaha.

De achterkant vind ik mooi, maar de voorkant niet.

Maar wel lekker snel. Lijkt me heerlijk om een snelle auto te hebben, maar gezien ik veel rij, is een zuinige auto nu mijn prioriteit.

Allah ie tiek saha man. Vergis je niet a broer. Ik rij 130 in ze 6 en rij 1 op 18. Als ik 100 rij ik ze 5 dan rij ik 1 op 23. Ding is echt zuinig. Totaal niet verwacht man. Gisteren 140km gereden en me gemiddelde was 1 op 18. 6 verschillende mensen hebben me auto gereden en iedereen geeft natuurlijk lekker gas.

Mooie FR!! Ik moet nog twee maanden wachten op de mijne

Thanks man. Over 2 maanden dan mini meet houden haha.

FR zijn leuke uitvoeringen, zeker de nieuwste! Persoonlijk vind ik enkel het interieur van een Seat niet zo mooi anders had ik er ook een gehad.

Nette en leuke auto! 410Nm rijd vast lekker Big Grin!!!

Dankjewel Big Grin. Juist de FR vind ik een mooi dashboard hebben. Alles is zwart en waar de radio zit mooi mat kleurtje. 410Nm rijdt zeker lekker en miss wel te verleidelijk haha.

Mooi bakkie! Big Grin

Veel plezier ermee!

Dankjewel man.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!