Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Het is helaas geen Polo geworden! Ben voor een Ibiza FR gegaan uit 2007 met een 1.9 TDi blok (6bak). 180Pk en 410Nm Big GrinBig GrinBig Grin. Dat is een gigantische stap als je van een 1.2 12V komt haha.

Alles origineel op de Xenon en velgen na. Originele FR velgen heb ik al liggen dus deze Boavista's gaan de verkoop in Big Grin.
Mooie wagen met dikke motor, gefeliciteerd!
Veel plezier ermee!

Ik heb er zelf ook één gehad, helaas met benzine motor..

Bijlagen

• 100_3241.jpg
    100_3241.jpg
    51.8 KB · Weergaven: 11
Wilde vanmiddag naar Dreamfields gaan, festival hier in de buurt. Tot nu toe elk jaar geweest en vandaag was het voor de vierde keer. Liep toch iets anders dan gedacht. Paar uur in de cel gezeten en €650,- boete.. En dat voor een paar paracetamol pilletjes :cry:

Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Jep, helaas wel. Erg balen natuurlijk kwam daarna ook niet meer binnen. Kaartje hadden ze meteen verscheurd en als ze mij bij de ingang zagen werd ik uit de rij gehaald en geweigerd, gok dus maar niet genomen. Is altijd een erg gaaf festival dus baalde flink!
Echter wel erg krom, gozer die naast mij in de cel zat (werd tegelijk vrij gelaten) kreeg 20 uur taakstraf. Nu had ik wel 2,5 keer meer mee dan hij had maar goed.

Werden ook binnen één minuut van aankomst aangesproken (ingang niet eens bereikt) en we moesten al meekomen, nog om een domme reden ook.

Zeker waar, het is ook mijn eigen schuld maar baal wel gigantisch dat ik het festival mis.

Normaal neem ik altijd de "grens" mee en dan is er niets aan de hand ik had echter nog wat liggen hier en gezien ik de vorige keren zo gemakkelijk binnen kwam dacht ik laat ik eens gek doen, nou dat hebben we geweten.

IMG_20140622_155144_zpstmlmuh3g.jpg

Vandaag door de 100.000km gegaan. Ook weer eens met de hand gewassen en een waslaagje gegeven, kan ie zo weer 100k km vooruit :)

Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Vroeg in de ochtend werd ik gebeld door de schade-expert. Mijn voertuig mag en gaat gemaakt worden.

Ik heb nu dus weer recht op een leenauto, en nu rij ik in een UP, tot mijn auto gerepareerd is.

Ik ben all-risk verzekerd dus de verzekering regelt alles verder met het schadebedrijf.

Ik moet degene die mij aan heeft gereden wel voor 1 januari 2015 aansprakelijk kunnen stellen.

Zo niet, dan gaat mijn premie per 1 januari 2015 omhoog.

Ik ga er vanuit dat voor die datum voldoende voortgang is geboekt en dat degene die mij aan heeft gereden lekker uit eigen zak mag gaan betalen gezien hij niet was verzekerd tijdens de aanrijding.

Hoppa!

Godverredomme! Gisteren een OTA update gekregen op mijn Nexus 4. Toen hij weer opstartte liep ie vast. Ik kreeg een bootloop (dus de telefoon startte nooit op..). Nu een factory reset moeten doen. Alle data weg :(

Google fix (and test!!) your fucking sh*t.. Ik neem niet voor niks een Nexus toestel gvd. Nog gezeik..

Welke data ben je kwijt dan?

Ik synchroniseer al mijn foto's en filmpjes met Google+ en met dropbox, mijn contacten gaan via Gmail.
Voor de rest hoef ik geen backup te hebben.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!