Gewoon vakantie.. Dit is m'n tweede keer in Hawaii
Waar haal je je geld vandaan kerel?? Of prima baantje en hard werken?
Volkswagen
POLO 6R R-Line
1.2 TSI
Gewoon vakantie.. Dit is m'n tweede keer in Hawaii
Waar haal je je geld vandaan kerel?? Of prima baantje en hard werken?
Sparen, veel sparen.
Als ik zn kanaal doorblader afgelopen 20 weken; Marokko; Iceland; VS; Rusland; Dubai; Finland; Lapland; Noorwegen
Bro ik gun het hem enorm van harte maar dit is geen sparen man!
Oh gut is die vent weerBij import auto zijn ze nog beter in [emoji846]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit is wel een goed bewijs dat ook origineel nederlandse auto's niet persé schadevrij hoeven te zijnOh gut is die vent weer
Ja zeker! Kan allemaalDit is wel een goed bewijs dat ook origineel nederlandse auto's niet persé schadevrij hoeven te zijn
Super dikke Video man! Bizar!
En weer een nieuwe video vandaag online geplaatst.
Dit keer een Volvo V60 D6 Twin Engine. Rijdt prima. Ook in de sneeuw.
Op de video lijkt het alsof de weg geen hoogte kent, maar ik ben weldegelijk steil naar beneden aan het rijden, vandaar al dat gerem.
Super dikke Video man! Bizar!
Heb je niet z'n dikke video met de stang ?
Beetje vloeken in de kerk, maar ik ga morgen kijken voor een Ford Fiesta 2009 FR uitvoering... Misschien is dit de laatste week met mijn polo
Afgelopen zaterdag was mijn eerste zelf georganiseerde event PABLO DRIVE, een tourrit voor Polo / Golf GTI & R.
Er waren ook een aantal youtube meneren bij, te leuk om niet te delen :
Zeker wel. Check mijn kanaal.
Afgelopen zaterdag was mijn eerste zelf georganiseerde event PABLO DRIVE, een tourrit voor Polo / Golf GTI & R.
Er waren ook een aantal youtube meneren bij, te leuk om niet te delen :
Succes met de aankoop !
verbannen deze gozer.!Beetje vloeken in de kerk, maar ik ga morgen kijken voor een Ford Fiesta 2009 FR uitvoering... Misschien is dit de laatste week met mijn polo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.