Thanks man zitten aardig wat uurtjes in haha resultaat was beter dan verwachtHeel erg gaaf zeg dikke auto's goede sound wauw, ook een hele mooie route uitgekozen om te rijden .
Thanks! Vandaag telefonisch contact gehad met de verkoper en bleek een schadeauto te zijn. Daarbij was de inruilwaarde voor mijn auto aan de lage kant en was niet bereid hoger te gaan.
Dus vooralsnog zal mijn blauwe racemonster voor de deur blijven staan...
Ja nu wel? Ik hield hem af en toe ook nog ff in de gaten. Hoop het ook voor de nieuwe eigenaar. Maar of het feit dat hij flink in gekreukeld was bekend is gemaakt? Noooooouuuuu nee, dat denk ik niet. Anders had hij nog wel te koop gestaan denk ik.Vandaag is mijn oude polo, die van het ongeval, verkocht. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar geen problemen zal ondervinden en eigenlijk ook dat hij/zij zich hier meldt, ben toch benieuwd of de schade bekent is gemaakt.
Mooie filmpje en leuk avontuur. Drone volgt jouw mobieltje neem ik aan?
En weer een nieuwe video vandaag online geplaatst.
Dit keer een Volvo V60 D6 Twin Engine. Rijdt prima. Ook in de sneeuw.
Op de video lijkt het alsof de weg geen hoogte kent, maar ik ben weldegelijk steil naar beneden aan het rijden, vandaar al dat gerem.
verbannen deze gozer.!
Oei jammer zeg maar gelukkig was hij eerlijk van de schade, helaas heeft het zo
moeten zijn maar je komt nog wel de juiste tegen.
Schade auto is inderdaad direct een no-go. Wel netjes dat ze het gezegd hebben, zoals laatst te zien op het forum is zelfs de dikste schade enorm goed te verbergen.
Aangezien ik van @Laszlo niet mee mag doen met het foto van de maand topic tot hij gewonnen heeft.... drop ik hier een plaatje : - )
Hebben jullie nog ideeën qua mods ?
Gast. Die foto s van jou zijn echt ziek hahaha. Waar maak je die mee?!Aangezien ik van @Laszlo niet mee mag doen met het foto van de maand topic tot hij gewonnen heeft.... drop ik hier een plaatje : - )
samsungggggggggg S9Gast. Die foto s van jou zijn echt ziek hahaha. Waar maak je die mee?!
Vergeet het sausje van lightroom nietsamsungggggggggg S9
gewoon met mijn telefoon :------)
is dit met dimlicht aan of drl?Aangezien ik van @Laszlo niet mee mag doen met het foto van de maand topic tot hij gewonnen heeft.... drop ik hier een plaatje : - )
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.