Jaaa is goed, zal ze via de ap sturenLekker Drew hele mooie natuur en voor de GTI ook mooie wegen.
Veel plezier nog natuurlijk en stuur ff wat meer foto's van je mooie roadtrip.

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa is goed, zal ze via de ap sturenLekker Drew hele mooie natuur en voor de GTI ook mooie wegen.
Veel plezier nog natuurlijk en stuur ff wat meer foto's van je mooie roadtrip.
Auto naar de garage gebracht. Volgens vw een gescheurde kop :/
Isgoed zal ik doen! En op instagram heb ik sws al een dagelijkse upload met stukkie tekst @dutch_pearl_gtiHeel tof! Doe is vaker zn foto’tje! Veel plezier en rij voorzichtig![]()
Ja ik ben dus niet op de gramIsgoed zal ik doen! En op instagram heb ik sws al een dagelijkse upload met stukkie tekst @dutch_pearl_gti
Rustig en voorzichtig rijden moet wel met dat gekke wegdek hahah
Isgoed zal ik doen! En op instagram heb ik sws al een dagelijkse upload met stukkie tekst @dutch_pearl_gti
Rustig en voorzichtig rijden moet wel met dat gekke wegdek hahah
Is gewoon openbaar te zien als je googledJa ik ben dus niet op de gramalleen snapchat
Mooie tocht! Ben regelmatig in Noorwegen geweest (broer woont er) maar de Trollstigen staat nog op mijn lijstje.
Ook de Atlantic Road gereden?
Atlantic road vorig jaar gereden in een huur cla in het zonnetje, maar morgen nogmaals en hopelijk stormt het! Zou lekker zijn.
Hoezo past dat niet? Je had toch het reservewiel model?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.