Owww.Ca 4500km
Ik dacht meer man.
Tot hoe ver ga je?
Hammerfest?
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
Owww.Ca 4500km
Zo, dat viel even mee zeg. De dealer wist mij te vertellen dat, terwijl ik daar was voor een remvloeistof service ivm vervangen remmerij rondom en koppelinghulpcilinder, de koelvloeistoflekkage die ik had veroorzaakt werd door een gescheurde kop. Het inlaatspruitstuk zou daardoor vol staan met KVS en het zou gevaarlijk zijn om ermee door te rijden ivm waterslag. De kop gescheurd? Bij een 1.4 benzine? die 80k gelopen heeft? Volgens de twee monteurs van VW kon het haast niet anders. Er was niets wat daar zo kon lekken.Auto naar de garage gebracht. Volgens vw een gescheurde kop :/
Haha nee, Trondheim als hoogste punt.Owww.
Ik dacht meer man.
Tot hoe ver ga je?
Hammerfest?
Chernobil is niet zo ver hoor.Haha nee, Trondheim als hoogste punt.
Nordkaap staat wel als eventuele optie net als chernobyle
Zo, dat viel even mee zeg. De dealer wist mij te vertellen dat, terwijl ik daar was voor een remvloeistof service ivm vervangen remmerij rondom en koppelinghulpcilinder, de koelvloeistoflekkage die ik had veroorzaakt werd door een gescheurde kop. Het inlaatspruitstuk zou daardoor vol staan met KVS en het zou gevaarlijk zijn om ermee door te rijden ivm waterslag. De kop gescheurd? Bij een 1.4 benzine? die 80k gelopen heeft? Volgens de twee monteurs van VW kon het haast niet anders. Er was niets wat daar zo kon lekken.
In zak en as dus gekeken naar een donormotor, een CGGB met +/- 30k ervaring doet ongeveer €700,-. Dat zou goedkoper zijn dan een koppenrevisie etc. Mocht het echt nodig zijn dan zou dat de beste optie zijn.
De auto natuurlijk weer meegenomen en direct naar mijn eigen garagist gereden. Daar bleek dat de nokkenasbehuizingontluchtingsklep kapot was. Ding van een paar tientjes. Tot nu toe geen lekkage meer vernomen. Nu kunnen we vrolijk verder gaan met het preventieve onderhoud, de voortrein van de auto.
De boosdoener:
wat een shots..... ben er verliefd opVoor @VM407 en de rest een nieuwe update van vandaag
Gereden over de bijzondere Trollstigen weg, bizar zo tof. Helemaal met de gti.
Chernobil is niet zo ver hoor.
Ook met de auto geweest.
Als 2e tussenstop.
Dan nog 700 omlaag ri zee van azov.
Wel aanrader.
Ben je met een groep of alleen jou auto?
wat een shots..... ben er verliefd op
als mien hele pakket erop zit trap ik een rondje er heenNice, ik ga is kijken en overwegen.
Ben alleen met mijn auto, heb de route zelf uitgewerkt
Ik zou gister nog naar dit:
Maar ivm extreem slexhr weer daar en eventuele wegafsluiting met uren lang omrijden als gevolg.. Overgeslagen en bewaard voor de volgende keer!
Gigantische aanrader om eens heen te gaan! Het is wel een duur land, maar verder TOP!
En wat hadden ze dan precies gemaakt vraag ik me ook af. Want tegenwoordig krijg je bij een foutieve diagnose ook gewoon de rekening gepresenteerd.Echt slecht van VW zeg........ Hoeveel zouden er zijn die het daar hadden laten maken.......
Aleyna van multi culti bijeen???@BlackPoloBM eeyy jij bent diegene die vaak live is op fb valt me nu pas op
Aleyna is die turkse transgenderwel goede fb groep
Stuurs een link van die groep als je wiltja er komen rare mensen altijd live
6rmike jouw naam is sws niet mike eh niffauwmustafaaaaaa
jawel heur6rmike jouw naam is sws niet mike eh niffauw
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.