Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Nordkaap staat wel als eventuele optie net als chernobyle

Wil ik ook nog wel eens heen, hoewel je van veel mensen die er geweest zijn dat het super toeristisch is en er eigenlijk weinig te zien is. Maar het blijft een mooi idee om naar het noordelijkste punt van Europa te rijden. Je moet er wel de tijd voor nemen anders zit je alleen maar hele dagen in de auto naar het noorden te racen en weer terug, er is onderweg ook zoveel moois te zien. Ben al heel vaak in Zweden / Noorwegen geweest maar het blijft er schitterend.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI DSG Highline 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Wil ik ook nog wel eens heen, hoewel je van veel mensen die er geweest zijn dat het super toeristisch is en er eigenlijk weinig te zien is. Maar het blijft een mooi idee om naar het noordelijkste punt van Europa te rijden. Je moet er wel de tijd voor nemen anders zit je alleen maar hele dagen in de auto naar het noorden te racen en weer terug, er is onderweg ook zoveel moois te zien. Ben al heel vaak in Zweden / Noorwegen geweest maar het blijft er schitterend.
Jaa serieus? Oh hm, klote. Dat vind ik niet leuk!

Maar inderdaad, daar doe je het wel voor voor het noordelijkste puntje.. Lijkt me Humor met de gti! Spijkerbanden op het dak, en gaaan.

Jaloers!was nu mijn tweede keer. Zweden ben ik niet zo om, zat alleen in malmo en Trollhättan. Die laatste vond ik overigens tof, nog graced daar met locals.

En Noorwegen, FANTASTISCH!
Wil en wonen en werken....
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Jaa serieus? Oh hm, klote. Dat vind ik niet leuk!

Maar inderdaad, daar doe je het wel voor voor het noordelijkste puntje.. Lijkt me Humor met de gti! Spijkerbanden op het dak, en gaaan.

Jaloers!was nu mijn tweede keer. Zweden ben ik niet zo om, zat alleen in malmo en Trollhättan. Die laatste vond ik overigens tof, nog graced daar met locals.

En Noorwegen, FANTASTISCH!
Wil en wonen en werken....

Tja, in het noorden wonen niet veel mensen en is niet veel te doen, Noordkaap is niet meer dan een rots met een monument. En een hoop toeristen...
Maar ik houd wel van de ruige natuur in het hoge noorden. En als je niet zoveel toeristen tegen wilt komen moet je er 's nachts heen gaan, in de zomer is het er 24 uur licht dus dat maakt niet uit.

Spijkerbanden heb je niet nodig, of je moet in de winter gaan. Dat is een nog groter avontuur.

Ik zeg altijd zo; Zweden is mooi en Noorwegen is indrukwekkend. Heb van beide landen aardig wat gezien van noord tot zuid, het zijn twee mooie landen elk op hun eigen manier.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo AW  1.0 TSI DSG Highline 
Hele mooie trip geweest hoor, bedankt voor het meegenieten top.
Je moet nog wel even flink poetsen ben ik bang, maar dat komt helemaal goed natuurlijk ;).
Leuk dat je het mooi vond om te zien:)!
Maakt het delen leuker he.

Jaaa poetsen moet nog even een dagje voor gereserveerd worden, vlieg morgen weer weg voor weekje vakantje, komt erna wel :)!

Denk na Pablo drive (m'n gti tour)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Morgen de auto (RS3) laten bezichtigen en eventueel door naar onderhandeling voor verkoop. Moet een enorme berg geld lenen (om een idee te geven; ter waarde van een goed appartement in een normaal dorp) om te investeren in nieuwe bedrijfsmiddelen dus dan maar met pijn in mijn hart de RS eruit doen om wat meer financiële ruimte te creëren... Maar als alles goed gaat met de zaken komt er wel een Porsche voor terug :cool:.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Morgen de auto (RS3) laten bezichtigen en eventueel door naar onderhandeling voor verkoop. Moet een enorme berg geld lenen (om een idee te geven; ter waarde van een goed appartement in een normaal dorp) om te investeren in nieuwe bedrijfsmiddelen dus dan maar met pijn in mijn hart de RS eruit doen om wat meer financiële ruimte te creëren... Maar als alles goed gaat met de zaken komt er wel een Porsche voor terug :cool:.
#proudofyouboiii
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Morgen de auto (RS3) laten bezichtigen en eventueel door naar onderhandeling voor verkoop. Moet een enorme berg geld lenen (om een idee te geven; ter waarde van een goed appartement in een normaal dorp) om te investeren in nieuwe bedrijfsmiddelen dus dan maar met pijn in mijn hart de RS eruit doen om wat meer financiële ruimte te creëren... Maar als alles goed gaat met de zaken komt er wel een Porsche voor terug :cool:.

Waar kan ik investeren Stick Out TongueStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Zo, dat viel even mee zeg. De dealer wist mij te vertellen dat, terwijl ik daar was voor een remvloeistof service ivm vervangen remmerij rondom en koppelinghulpcilinder, de koelvloeistoflekkage die ik had veroorzaakt werd door een gescheurde kop. Het inlaatspruitstuk zou daardoor vol staan met KVS en het zou gevaarlijk zijn om ermee door te rijden ivm waterslag. De kop gescheurd? Bij een 1.4 benzine? die 80k gelopen heeft? Volgens de twee monteurs van VW kon het haast niet anders. Er was niets wat daar zo kon lekken.

In zak en as dus gekeken naar een donormotor, een CGGB met +/- 30k ervaring doet ongeveer €700,-. Dat zou goedkoper zijn dan een koppenrevisie etc. Mocht het echt nodig zijn dan zou dat de beste optie zijn.

De auto natuurlijk weer meegenomen en direct naar mijn eigen garagist gereden. Daar bleek dat de nokkenasbehuizingontluchtingsklep kapot was. Ding van een paar tientjes. Tot nu toe geen lekkage meer vernomen. Nu kunnen we vrolijk verder gaan met het preventieve onderhoud, de voortrein van de auto.

De boosdoener:

20190831_141925.jpg

20190831_141915.jpg
Wel een leuk woord voor galgje: nokkenasbehuizingontluchtingsklep.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Haha
Waarderingen: Jorie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!