Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Mooi geheim vakje in deze Polo!

Die is wel leuk gedaan.

Heb ooit een Duitse huur Mercedes (W204) moeten ophalen op het politiebureau van Eindhoven. Hadden drugsdealers rechtsvoor onder de vloer voor de stoel alles verwijderd wat maar weg kon zodat met een grote bak had om verboden middelen in te smokkelen. Verbaasde mij hoe groot die bak was.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 

Mocht je in de omgeving Vaanplein-Hoogvliet rijden , let dan op want men gaat de komende tijd extra controleren. Zowel opvallend als onopvallende politie auto's.
 
Ik zou graag een vergunning willen aanvragen om een garage te laten bouwen in mijn tuin. Maar zit ik met het volgende, waar de garagedeur moet komen is nu een parkeerplaats. Deze zou dan komen te vervallen om de garage in en uit te kunnen rijden.
Vraag me dus af of de gemeente een vergunning gaat afgeven voor een garage/parkeerplek in je eigen tuin. Ik weet dat men wel eens de stoep aanpast om er een oprit van te maken naar de garage. Ohja, bij ons is er geen stoep. De weg is de stoep en de stoep is weg om het zo maar even te zeggen.

Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
 
Ik zou graag een vergunning willen aanvragen om een garage te laten bouwen in mijn tuin. Maar zit ik met het volgende, waar de garagedeur moet komen is nu een parkeerplaats. Deze zou dan komen te vervallen om de garage in en uit te kunnen rijden.
Vraag me dus af of de gemeente een vergunning gaat afgeven voor een garage/parkeerplek in je eigen tuin. Ik weet dat men wel eens de stoep aanpast om er een oprit van te maken naar de garage. Ohja, bij ons is er geen stoep. De weg is de stoep en de stoep is weg om het zo maar even te zeggen.

Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
Denk dat het er ook aan ligt waar je woont
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
Ik zou graag een vergunning willen aanvragen om een garage te laten bouwen in mijn tuin. Maar zit ik met het volgende, waar de garagedeur moet komen is nu een parkeerplaats. Deze zou dan komen te vervallen om de garage in en uit te kunnen rijden.
Vraag me dus af of de gemeente een vergunning gaat afgeven voor een garage/parkeerplek in je eigen tuin. Ik weet dat men wel eens de stoep aanpast om er een oprit van te maken naar de garage. Ohja, bij ons is er geen stoep. De weg is de stoep en de stoep is weg om het zo maar even te zeggen.

Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

Op dit moment een garage aan het bouwen en bij ons grenst de garage aan de openbare ruimte (parkeerplaatsen). We hebben wel een “eigen” oprit. Wij hebben te maken dat de goothoogte aan de openbare ruimte niet hoger mag zijn dan 2.00 en met een speciale toestemming naar 2.20. Onze wordt dus 2.20 hoog en loopt schuin omhoog naar 3.50. Hiernaast moet de garage een meter achter de voorgevel staan. Iedere gemeente heeft hier eigen regels voor. Je kan gewoon een afspraak maken met een ambtenaar om de mogelijkheden te bespreken. Reken wel op een lange doorlooptijd (incl. het wachten op beschikbaarheid van de bouwvakkers). We zijn in totaal 1,5 jaar bezig geweest en zijn nu aan het bouwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Op dit moment een garage aan het bouwen en bij ons grenst de garage aan de openbare ruimte (parkeerplaatsen). We hebben wel een “eigen” oprit. Wij hebben te maken dat de goothoogte aan de openbare ruimte niet hoger mag zijn dan 2.00 en met een speciale toestemming naar 2.20. Onze wordt dus 2.20 hoog en loopt schuin omhoog naar 3.50. Hiernaast moet de garage een meter achter de voorgevel staan. Iedere gemeente heeft hier eigen regels voor. Je kan gewoon een afspraak maken met een ambtenaar om de mogelijkheden te bespreken. Reken wel op een lange doorlooptijd (incl. het wachten op beschikbaarheid van de bouwvakkers). We zijn in totaal 1,5 jaar bezig geweest en zijn nu aan het bouwen.
Thanks voor de info. Zal binnenkort eens langsgaan bij de deelgemeente.
 
Dit is/blijft zeker een zeer mooie locatie voor jullie te gekke opnames wauw, maar wat een
stof zeg pfff dat gaat echt overal zitten. Lukt het een beetje om de opnameapparatuur
goed schoon te houden, dit zal zeker een flinke klus zijn iedere dag.
Alweer benieuwd naar de volgende aflevering hoor :mrgreen:.
 
Volvo  -  - 
Dit is/blijft zeker een zeer mooie locatie voor jullie te gekke opnames wauw, maar wat een
stof zeg pfff dat gaat echt overal zitten. Lukt het een beetje om de opnameapparatuur
goed schoon te houden, dit zal zeker een flinke klus zijn iedere dag.
Alweer benieuwd naar de volgende aflevering hoor :mrgreen:.

Alles in de kofferbak gestopt. Geen vuiltje op de lens. De GoPro die op de auto hangt wordt wel heel snel bruin

Maar dies gewoon makkelijk onder de kraan goed af te spoelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!