Is handelik heb hoogglans zwarte spiegelkappen + carbon spiegelkappen besteld voor een polo aw, komt binnenkort aan, wie wilt het testen tegen een bescheiden bedrag
Wat moeten hoogglans zwarte spiegel kappen kosten?ik heb hoogglans zwarte spiegelkappen + carbon spiegelkappen besteld voor een polo aw, komt binnenkort aan, wie wilt het testen tegen een bescheiden bedrag
geldWat moeten hoogglans zwarte spiegel kappen kosten?
Ja dat snap ikgeld
iig veel minder dan bij bij de dealert
mohh laat ik het eerst even heel binnen krijgen voordat ik met prijzen begin te slingerenJa dat snap ik
Maar je wilt toch verkopen of niet? ik vraag het omdat als de prijs goed is ik wel een setje wil testen
Oke, laat maar weten als je ze binnen hebt mag ook via dmmohh laat ik het eerst even heel binnen krijgen voordat ik met prijzen begin te slingeren
Heeft iemand een adresje voor een garage of persoon die velgen reparaties doet? heb sinds een tijdje dat als ik wat harder rij rechtdoor of na rechts of links stuur de auto begint te trillen tenminste de banden voel je. Me verteld dat de velgen waarschijnlijk zijn dus zoek een adres voor liefst niet al te duur want moet denk beiden velgen voor doen haha.
Helaas ga ik jullie na een half jaartje (en na niet echt actief geweest te zijn) weer verlaten.
Ik heb een aardige domper gehad toen ik erachter kwam hoeveel duurder mn geliefde polo rijdt dan een stadsbakkie zoals een up! of een mii.
Derhalve ben ik op zoek gegaan en heb intussen een hele zuinige en best hele sportieve mii op de kop getikt, zonder het schreeuwend hoge verbruik wat mn polo had.
Ik heb veel gelezen en het forum als een warm bad mogen ervaren dus wil daarom dan ook ff de tijd nemen jullie te bedanken en veel succes methet forum en de leuke polo's te wensen!
Thnx you all
Waarom rijden jullie niet samen?Mijn nieuwste YouTube reisvlog is ONLINE!
Waarom rijden jullie niet samen?
Waarom heeft hij de kap dicht? (tegen het stof?)
LOL dat is waar!!2 Mustangs is beter dan 1 Mustang.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.