Dat is serieus een goed antwoordomdat heling strafbaar is
Dat is serieus een goed antwoordomdat heling strafbaar is
Neepohh die matten zijn vies, kon je die niet eerst schoon maken jos
nein!!!Zijn die U leds ooit origineel geleverd in de Polo?
Zijn afgekeken van de golfZijn die U leds ooit origineel geleverd in de Polo?
Ja inderdaad. Gelukkig reed hij toen gewoon rustig toen het gebeurde.Dit is echt pech hebben zeg hij was al niet blij en ook dit nog grrrrr.
Gelukkig wel goed afgelopen dat hij redelijk normaal heeft kunnen stoppen, dit had heeeeel anders kunnen aflopen zeg.
Hopelijk kan hij snel de GT weer ophalen en dit maar gauw vergeten (na een flinke slaapdag).
Gaat nooit definitief helemaal weg, het blijft een ketting. Ik heb zelf vooral bij het starten verschil gemerkt, van lange ratel voorheen naar nu super kort (bij koude start). Draait nu wel stationair iets rustiger heb ik het idee, maar verschil bij mij was daar niet heel groot, ik had vooral bij starten een flinke ratel.Altijd trots geweest dat onze 6R 1.2 TSi geen rammelende ketting had..
Ja hoor het begint te komen met 170duizend kilometer hebben andere hier ervaring dat het geluid definitief weggaat na een kettingwissel?
Zijn het 4 zomerbanden? (Wielen)Omdat de Polo vertrokken is nog wat spullen te koop:
≥ Stalen velgen Volkswagen Polo 5x100 15inch - Accessoires | Wieldoppen - Marktplaats.nl
Stalen velgen 15inch 5x100 met continental banden er om en de bouten erbij. Zie foto’slink.marktplaats.nl≥ Volkswagen Polo 6R 6C veren origineel - Ophanging en Onderstel - Marktplaats.nl
Originele volkswagen polo veren. Komen onder een 6c 1.2 Tsi vandaan uit 2015.link.marktplaats.nl≥ Volkswagen Polo 6R 6C rubberen matten set - Interieur en Bekleding - Marktplaats.nl
Volkswagen polo rubberen matten set voor en achter.link.marktplaats.nl≥ Blowoff Dumpvalve Volkswagen Polo / Golf TSI - Tuning en Styling - Marktplaats.nl
Blowoff dumpvalve voor de volkswagen polo of golf 1.2 / 1.4 Tsi. Plug and play.link.marktplaats.nl≥ OEM uitlaat sierstuk Volkswagen Polo - Overige Auto-onderdelen - Marktplaats.nl
Origineel volkswagen polo uitlaat sierstuk gekocht bij de dealer.link.marktplaats.nl≥ Volkswagen polo pedalen Rline - Klein materiaal - Marktplaats.nl
R-line / sportpedalen, passen op de polo bijv. Nooit gemonteerd geweest.link.marktplaats.nl≥ Defa Stoplock Stuurslot - Overige Auto-onderdelen - Marktplaats.nl
Defa stoplock stuurslot 2 altijd gebruikt ter beschermen van de airbag / stuur en uiteraard tegen diefstal van de auto. Nieuwprijs was 90,-link.marktplaats.nl
Bij interesse laat maar weten, prijs komen we wel uit.
Voor de liefhebbers kan ik ook nog een mooie set U LED koplamen te koop aan bieden met 2x een LED pit.
Dus je hebt nogsteeds wel een ratel, maar een stuk korter? Bij onze is het nog niet een lange ratel zoals sommige motoren maar maximaal 2 seconden ratelt die even bij echt koude start en bij een start door de dag een keer hoor ik de ratel niet eens een seconde, en dan is het weer muisstil, denk dat ik eens ga uitlezen en kijken hoeveer de nokkenas is verdraaid t.o.v. de krukas.Gaat nooit definitief helemaal weg, het blijft een ketting. Ik heb zelf vooral bij het starten verschil gemerkt, van lange ratel voorheen naar nu super kort (bij koude start). Draait nu wel stationair iets rustiger heb ik het idee, maar verschil bij mij was daar niet heel groot, ik had vooral bij starten een flinke ratel.
Ja andyZijn het 4 zomerbanden? (Wielen)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.